nogle der skal begynde projekt baby senere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.292 visninger
36 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Anonym trådstarter

Skal da lige høre om der er nogen der måske også skal i gang med projekt baby senere på året?? Kunne være meget sjovt at se om der var andre man muligvis skulle følges med.

Vi har det ikke endeligt på plads jo og derfor kan jeg ikke rigtig være i prøver at blive gravid gruppen. Men herinde kan man jo også komme lidt af med sine lyster indtil man for alvos skal i gang med det:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Leonora

Anonym skriver:

Skal da lige høre om der er nogen der måske også skal i gang med projekt baby senere på året?? Kunne være meget sjovt at se om der var andre man muligvis skulle følges med.

Vi har det ikke endeligt på plads jo og derfor kan jeg ikke rigtig være i prøver at blive gravid gruppen. Men herinde kan man jo også komme lidt af med sine lyster indtil man for alvos skal i gang med det:-)

Hej

Ja jeg regner med at vi begynder til efteråret....Vi har i forvejen Leonora på 2 år..

Knus Louise

Anmeld

9. juli 2010

Millesmammi

jep (:

Anmeld

9. juli 2010

Anonym trådstarter

ok, jeg håber jo på at det bliver jul december ca. Men lad os nu se:-)

Anmeld

27. juli 2010

Frk.S

Ja!

Jeg tager den sidste p-pille d. 20. august - og så må vi jo se hvordan det går derfra.

Jeg har været skruk længe - men har ventet på at kæresten blev klar. Nu er han klar, og jeg kan snart ikke vente længere.

Anmeld

27. juli 2010

>>Carina<<

Linek skriver:

jep (:

dejligt at høre :-)

Anmeld

27. juli 2010

KarinaIda

Jeps, vi går igang til oktober ca, når kærestens 30 års er overstået.... Og er bare total babyskruk... elsker simpelthen små babyer

Anmeld

27. juli 2010

4kløver

også her men først til sep

Anmeld

27. juli 2010

anmaj

jeg har taget min sidste p-pille og vi holder nu en måned fri (dvs. uden sex) og så tager vi det som det kommer..

ikke noget med at regne på dage eller noget.. sker det så sker det.

Anmeld

27. juli 2010

Ox.

Vi regner med at starte her til December ca er vi nået frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.