Ammeindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Valle81

MariaJ skriver:

Hvad bruger I og fungerer det for jer?

Nu har jeg lige været inde og skifte T-shirt IGEN . Jeg har meget mælk, men da ikke unormalt meget (tror jeg ikke i hvert fald), men jeg har simpelthen altid mælkepletter på tøjet, og er bare så træt af det. Synes ellers amning er hyggeligt og praktisk, men lige det her er godt nok den største bivirkning ved mit liv som mælkeproducent.

Jeg bruger uldindlæg inderst (det er ikke 30 grader her, men nærmere 5) og synes egentlig de er rigtig behagelige, men ved ikke om de måske er årsag til miseren. Uldindlæggene holder SLET ikke tæt. Det løber måske ikke direkte igennem, men nedenfor og udenfor (måske lægger jeg dem ikke rigtigt, men KAN man virkelig gøre det forkert  ). Yderst bruger jeg engangsindlæg med en slags plastflade (virker som samme materiale som i bind). De holder sådan set tæt, men mælken løber bare stadig forbi.

Er det bare mig, eller er der et hemmeligt trick som jeg bare ikke forstår?

Maria

Hejsa:0)

Da jeg fik min datter havde jeg også så meget mælk - jeg vædede det ene ammeindlæg igennem efter det andet og skiftede konstant tøj - eneste løsning jeg fandt mens jeg ammede:0)

Jeg tog en ble og klippede over og havde så en halv ble på hver bryst:0) Det var det eneste der kunne tager det:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

AWO

Hej!

jeg har købt nogle specielle ammeindlæg i Babysam, som hedder Lilypadz. De er lavet af silikone, og suger altså ikke, men trykker i stedet på brystvorten, så der ikke kommer mælk ud. Genialt!

Eneste problem er, at de ikke sidder så godt fast i varmen, når brysterne begynder at svede - men det er nok ikke noget problem hos dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.