Frederikkes vej til verden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

Tusind tak søde!

Håber snart - MEGET snart at det bliver din tur!!!

Knus.

Det håber jeg virkelig også... men heldigvis er jeg ikke så ked mere... har lidt "accepteret" at jeg ikke går igang af mig selv og tæller nu bare ned til igangsættelse på torsdag

Skal vi snart se nogle billeder af vidunderet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

acdp8620

TILLYKKE med jeres dejlige lille nye prinsesse

Godt at høre i alle har det godt, på trods af lynfødslen.

Anmeld

9. juli 2010

Mettemus

Hold da op - ja det var godt nok hurtigt! Men et stort tillykke med din nyeste prinsesse, glæder mig til billeder.

Anmeld

9. juli 2010

LotteN

ej hvr dejligt... synes din reaktion icarportn var lidt sjov. der skulle næsten have været sat kamera op - sidder lige og forestiller mig dit ansigtsudtryk

Mange gange tillykke med hedne - hovr lbiver billederne af

Anmeld

9. juli 2010

Faith

Stort tillykke med jeres lille Frederikke!

Anmeld

9. juli 2010

Trolde_mor

Mathildesmor skriver:

Tusind tak!

Set i bakspejlet var det dejligt med en hurtig fødsel, men omvendt gjorde det også bare virkelig nas at åbne sig så hurtigt. Hun var allerede ude efter 3 presseveer! Huha - godt det er overstået, og vi nu har vores lille prinsesse i armene!

Vi har det rigtig godt herhjemme. Frederikke sover og spiser meget af tiden - og overraskende nok, så sover hun simpelthen som en sten om natten... eller det har hun ihvert fald gjort de sidste par dage Lad os håbe det fortsætter i den stime

Kan godt forestille mig at det må have gjort vildt ondt når det gik så stærkt. Men ja.. wee nu har i lille skønne Frederikke ude hos jer

Dejligt at høre i har det rigtig godt, og hvor er det imponerende at hun allerede sover som en sten den kære - for at det fortsætter

Anmeld

10. juli 2010

FruEllingsen

Mathildesmor skriver:

Ahmen altså! Mathilde er jo slet slet ikke til at skyde igennem - det er så tydeligt at se og høre, at hun allerede nu elsker sin lillesøster mere end noget andet. Hun er pavestolt, og reagerede præcis som vi havde forventet!  SÅÅ dejligt!!

Hvor er det skønt at høre

Anmeld

10. juli 2010

L-Mortil3

STORT tillykke med hende!! DEJLIGT at høre Mathilde allerede har taget storesøster hatten på

Anmeld

10. juli 2010

Risen

Kæmpe tillykke søde! Håber i alle har det godt og at storesøster er stolt ! Det er jeg sikker på ! 

Anmeld

10. juli 2010

Lone Jakobsen

hold op sikke en fantastisk fødsel stort tillykke med lille frederikke. glæder mig til at se hende engang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.