Frederikkes vej til verden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Diana...

STORT TILLYKKE. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Vidunderligeunger

du får også lige et tillykke herinde  

dejligt at hun endelig kom ud - glæææder mig til a se hende en dag !

hvad siger Mathilde til det?

Anmeld

9. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Drømmer skriver:

Hold da op en lynfødsel.

Men dejligt at du bare er i tip top her bagefter og ikke er gået helt i stykker

STORT tillykke med din lille prinsesse.

Hvordan tager Mathilde det??

Endnu engang tillykke. hvor er det dejligt at hun endelig kom ud til jer

Ahmen altså! Mathilde er jo slet slet ikke til at skyde igennem - det er så tydeligt at se og høre, at hun allerede nu elsker sin lillesøster mere end noget andet. Hun er pavestolt, og reagerede præcis som vi havde forventet!  SÅÅ dejligt!!

Anmeld

9. juli 2010

Anne85 skriver:

Du er for sej  Og endnu engang kæmpe stort tillykke... glæder mig til at se billeder af prinsessen

Og HÅBER jeg kan gøre dig kunsten efter - imorgen er jeg gået 9 dage over tid

Kæmpe knus fra Anne

Tusind tak søde!

Håber snart - MEGET snart at det bliver din tur!!!

Knus.

Anmeld

9. juli 2010

Enayia

Hej Mathilde. Hvordan har i det efter fødslen? Har i fundet ud af hvad den lille skal hedde? ((det lød lige dumt,men mente mere om i havde nogle mellemnavne til hende)

Anmeld

9. juli 2010

Trolde_mor skriver:

KÆMPE TILLYKKE med din lille prinsesse..

Og hold da op en hurtig fødsel - må da være dejligt, nu du havde så voldsomme veer.

Skønt at du bare er i tip top bagefter, sådan en lynfødsel

Ser frem til billeder og håber ellers i har det super godt

Tusind tak!

Set i bakspejlet var det dejligt med en hurtig fødsel, men omvendt gjorde det også bare virkelig nas at åbne sig så hurtigt. Hun var allerede ude efter 3 presseveer! Huha - godt det er overstået, og vi nu har vores lille prinsesse i armene!

Vi har det rigtig godt herhjemme. Frederikke sover og spiser meget af tiden - og overraskende nok, så sover hun simpelthen som en sten om natten... eller det har hun ihvert fald gjort de sidste par dage Lad os håbe det fortsætter i den stime

Anmeld

9. juli 2010

Mathilde skriver:

Stort tillykke dejligt hun endelig ville ud

Det gik da vildt hurtigt! Lidt ligesom da min fødsel gik ordentligt igang og ja, det var meget smertefuldt at det gik så stærkt! Men har jo ikke noget at sammenligne med, da jeg kun har født en gang...

Hvad vejede hun?

Tak skal du have!

Hun vejede 3650 gram og målte 53 cm.

Anmeld

9. juli 2010

noname skriver:

Tillykke med den lille prinsesse....

og tak fordi du delte din historie...

Tak for det

Krydser fingre for at det snart bliver din tur

Anmeld

9. juli 2010

Enayia skriver:

Hej Mathilde. Hvordan har i det efter fødslen? Ha

Hi hi, Mathilde er min ældste datter

Men vi har det rigtig godt allesammen - og ikke mindst den lille guldklump. Hun stortrives, og spiser og sover som hun skal, så det er helt perfekt

Vi havde allerede fra uge 17 (kønsscanning) bestemt os for, at hun skulle hedde Frederikke... Og når jeg kigger på hende idag, så kan hun bare heller ikke hedde andet

Anmeld

9. juli 2010

Enayia

Mathildesmor skriver:

Hi hi, Mathilde er min ældste datter

Men vi har det rigtig godt allesammen - og ikke mindst den lille guldklump. Hun stortrives, og spiser og sover som hun skal, så det er helt perfekt

Vi havde allerede fra uge 17 (kønsscanning) bestemt os for, at hun skulle hedde Frederikke... Og når jeg kigger på hende idag, så kan hun bare heller ikke hedde andet

Haha jeg sidder lige og griner vildt af mig selv, dert vidste jeg jo egentlig godt, som fra simpsons "doh"

Det er dejligt at høre! Hvor må det  være vidunderligt at skulle have ansvaret for sådan et lille pus!  Dejligt at høre at hun allerede sover og spiser så flot!

Tak fordi vi andre måtte læse med, glæder mig til at se hende, hvis du gerne vil vise hende en gang !

Endnu engang tillykke! Glæder mig til det bliver min tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.