Ja det vil jeg prøve...
Han sover bare det meste af tiden, så det er ret svært at komme i kontakt med ham. Men jeg prøver snart at vække ham igen... 
Hvis du er så bekymret så SKAL han tilses af en læge! Så må vagtlægen snakke for sin syge mor og du siger "jeg vil gerne at han bliver tilset af en læge" og så siger de ok.
Lygten er god og send manden ned for at købe stikpiller. Evt. giv ham saftevand eller smoothies med sugerør og hold glasset tæt på maven så vil han også bøje hovedet. Vi plejer at få Tjalfe til at tælle ned "1-2-3-nu" og så give ham stikpillen der. Så ved han at den kommer der og ikke lige pludseligt. Ellers kan det godt gøre lidt ondt.
Ved menigitis vil der også ses en masse små røde pletter ligesom blå mærker som IKKE går væk hvis du trykker på dem (brug evt. et glas hvor du kigger igennem bunden). Menigitis udvikler sig hurtigt og voldsomt. Han vil være bevidstløst, fuld af røde pletter og være helt stiv i nakken.
Men husk at i forbindelse med halsbetændelse kan mandlerne godt hæve så meget op at de næsten ikke kan trække vejret. Så hold øje med dem
God bedring 
Anmeld