tilbage fra Moderkagebiopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.161 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Tikki

uf - nu kommer det værste....ventetiden. Nå, men mødte en gammel studieveninde, som også lå og slappede af efter biopsien...hendes tal var 1:13....ej, hvor er det sgu deprimerende. Nu er manden smuttet med lillepigen og jeg ligger her på sofaen og flader ud........Dét er faktisk dejligt og lææænge siden, jeg har fået lov bare at slappe af uden noget. I morgen har han også taget fri og så får jeg også lov bare at flade ud, har han sagt....han er nu så sød (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Ny mor

Puhaa.....den er ikke sjov for hende......

Hvornår får du svar?

God afslapning ;)
kh Birgitte

Anmeld

25. juni 2008

Tikki

Jeg får svar omkring downs i morgen kl. 14....uha:-o og så resten om 3 uger først...det er de meget sjældne komosomsygdomme. På tirsdag skal jeg scannes igen - barnets hjerte skal gennemskannes og det skal det igen i uge 21......så midt i august er alt, hvad der kan undersøges, undersøgt...så først der, er der en hel afklaring. Men altså i morgen kl. 14 får jeg det første svar.....

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

så skal jeg nok krydse fingre og tær og det hele til i morgen kl 14!!!!!

det skal nu nok gå skal du se. har du en rolig eller urolig følelse i maven?!

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

jeg er helt sikker på alt er som det skal være...men hvor er det da synd for din veninde...
jeg skal nok krydse alt hvad jeg kan i morgen, for du får det bedste svar!

Anmeld

25. juni 2008

Tikki

ka li ja skriver:

så skal jeg nok krydse fingre og tær og det hele til i morgen kl 14!!!!!

det skal nu nok gå skal du se. har du en rolig eller urolig følelse i maven?!

Jeg er faktisk meget rolig omkring det, men jeg tør ikke være rolig....hvis du forstår :S...for tænk nu.....så jeg prøver bare at slappe af, nu hvor jeg kan det og spiser en masse slik og chokolade ;)

Anmeld

25. juni 2008

linemus

Hej Jeanette

Jeg krydser også alt for det bedste svar imorgen :) Men er sikker på det bedste, når man tænker på den dejlige datter du har. Jeg kan også huske, der var en på nb, som ventede tvillinger - hun fik svar på 1:10 på det ene barn, men fik en second opinion, og så blev tallet meget højere, og i dag fejler de ikke noget. Så det er jo kun et skøn :)

Stort knus Line

Anmeld

25. juni 2008

ivfmarie

spændende... jeg krydser fingre, og håber på de bedste svar på alle prøverne!

pøj pøj

(H)Marie

Anmeld

25. juni 2008

Anja

Puha, held og lykke i morgen. Jeg skal nok tænke på dig og krydse fingrene :)

Anmeld

25. juni 2008

Millebasse

Her krydses også alt,hvad der krydses kan :)

Krams Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.