Hvad skal vi give i bryllupsgave?? HJÆLP!! Anyone???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

lisbethita

Mie A skriver:

Jeg har også lige haft en kollega der skulle giftes - Hun fik et Hjertefad fra Le Creuset. Meget symbolsk  (og det kan jo altid byttes)

Mie, er stadigt ikke kommet mig over, at du LIIIIIIIIIIIGE fandt ud af, hvad jeg skulle købe. Ih, nu bliver min dag i morgen meget lettere. Jeg har susende travlt nemlig, fordi min datter skal døbes på søndag, så jeg frygtede, at jeg skulle bruge hele dagen i morgen på at finde den gave.

TAK.....af hele "hjertet" :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Mie A

lisbethita skriver:

Mie, er stadigt ikke kommet mig over, at du LIIIIIIIIIIIGE fandt ud af, hvad jeg skulle købe. Ih, nu bliver min dag i morgen meget lettere. Jeg har susende travlt nemlig, fordi min datter skal døbes på søndag, så jeg frygtede, at jeg skulle bruge hele dagen i morgen på at finde den gave.

TAK.....af hele "hjertet" :-)

Dejligt at jeg kunne gøre det hele lidt lettere for dig...

Ha' en dejlig dag på søndag - varme får I da masser af....

Anmeld

7. juli 2010

oo

jeg skal til min søsters bryllupsreception på fredag og hun får et af disse træer, som en meget symbolskt gave for at de nu har startet deres eget familietræ ved at indgå ægteskab

det er en af mine veninders mand der laver de her fantastiske træer og han vikler dem i forskelligt slags tråd. de er utrolig smukke i virkeligheden!

http://www.lanyje.dk/trees.html

Anmeld

8. juli 2010

lisbethita

Tjuhl skriver:

jeg skal til min søsters bryllupsreception på fredag og hun får et af disse træer, som en meget symbolskt gave for at de nu har startet deres eget familietræ ved at indgå ægteskab

det er en af mine veninders mand der laver de her fantastiske træer og han vikler dem i forskelligt slags tråd. de er utrolig smukke i virkeligheden!

Det er faktisk også en god ide :-) Men jeg tror jeg holder mig til hjertefaddet, da jeg bor tæt på en inspiration ;-) Men bestemt en god idé :-) Tak for dit indlæg :-)

Anmeld

8. juli 2010

oo

lisbethita skriver:

Det er faktisk også en god ide :-) Men jeg tror jeg holder mig til hjertefaddet, da jeg bor tæt på en inspiration ;-) Men bestemt en god idé :-) Tak for dit indlæg :-)

ja, jeg så først den med hjertefadet efter jeg havde skrevet igår, og det synes jeg bestemt også er en rigtig rigtig god ide!

Anmeld

8. juli 2010

lisbethita

Tjuhl skriver:

ja, jeg så først den med hjertefadet efter jeg havde skrevet igår, og det synes jeg bestemt også er en rigtig rigtig god ide!

Den er hermed købt og jeg er rigtigt glad for det blev den 

KRAM

Anmeld

8. juli 2010

Sommerfuglelarven

- Et brunch bevis fra Bellevuetours.dk, som de kan hygge sig med når de skal ud og bytte gaver eller bare hygge sig.

- Et stort maleri/flere små malerier, maling og pensler, som alle gæsterne skal male på under brylluppet (det var en kæmpe succes da vi gav det til et vennepar)!

- Et gavekort til en middag for to, og en pasning af deres barn/børn.

- En flaske champagne, lækker chokolade og to champagneglas (eventuelt med deres navne og bryllupsdato) i en kurv.

- Paul Pava morgenmadssæt med krus, tallerkner og små skåle, der er jo den serie der hedder kærlighed.

Anmeld

8. juli 2010

klmf

Vi var til bryllup i marts og købte et fint sæt keramikkrus med tepotte til i det fineste polske keramik. Det gjorde stor lykke

www.keramikladen.dk

Anmeld

8. juli 2010

klmf

Tjuhl skriver:

NØJ hvor er de dog flotte Det skal vist liiiige bookmarkes, så jeg ikke glemmer det

Anmeld

8. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

Hvor er de bare VILDT FLOTTE!!!

Tror du han vil lave enunik? Vil helt vildt gerne have et egetræ nemlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.