Hvad skal vi give i bryllupsgave?? HJÆLP!! Anyone???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.864 visninger
33 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

lisbethita

Hejsa pige,

Jeg har brug for jeres hjælp. En af min graviditetssvømmegruppe skal giftes og vi er to, som gerne vil give hende en lille gave (ca 200-300 kr). Jeg tager til globryllup og giver gaven der. Vi skal dermed ikke med til brylluppet.

Hun er skolelære og går ikke så meget op i vaser og den slags. Hvad dælen skal jeg finde på? Hende jeg skal give gaven sammen med er taget på ferie, så jeg står selv med gode ideer.

HVAD SKAL JEG DOG FINDE PÅ?? Min tid er knap, fordi jeg har travlt med at arrangere barnedåb til på søndag.

Glæder mig til at høre jeres forslag. KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

LLN

Hvad med et gavekort til biografen.

Anmeld

7. juli 2010

Assi

en kurv med et gavekort til f.eks. biograf med lidt slik, vin eller andet...

Anmeld

7. juli 2010

lisbethita

Sjovt, at I begge nævner biograf :-) Hmmm.... uuh.....det er svært! Men TAK TAK TAK for jeres forslag....

Har I flere, piger???

Anmeld

7. juli 2010

Ina33

Altså nu skriver du godt nok at hun ikke er til vaser og den slags, men hvad med en sød glasskål?

Eller nogle lækre viskestykker fra isenkræmmeren.

Nogle lækre håndklæder.

En buket blomster.

Hmm ja jeg ved faktisk ikke liiige hvad jeg ville købe, hvis det var mig...

Anmeld

7. juli 2010

Malene76

Hej..

Vi havde fejrede selv bryllup i weekenden og af små "uforpligtende" gaver fik vi gavekort til blomster og til inspiration, håndklæder, chokolade og blocher. Måske et gavekort til et musikteater eller lignende kulturelt tilbud.

MVH Malene

Anmeld

7. juli 2010

Lena Maria Møller

hvad med sådan et "all araound" let middag for 2 som kan købes i de fleste byer... det er sådan en lidt sød ting vi fik som passer til prisen. og så er man jo heldig at få en hyggestund med sin dejlige mand med maden betalt

kram

Anmeld

7. juli 2010

lisbethita

Loppe skriver:

Altså nu skriver du godt nok at hun ikke er til vaser og den slags, men hvad med en sød glasskål?

Eller nogle lækre viskestykker fra isenkræmmeren.

Nogle lækre håndklæder.

En buket blomster.

Hmm ja jeg ved faktisk ikke liiige hvad jeg ville købe, hvis det var mig...

Hej med dig :-) :-) Håber du har det godt 

Det er dæææælme svært!!! jeg har kigget på vaser og skåle, men tror bare ikke, at det er hende, så hvad finder man lige på??

Men tak fordi du forsøgte :-)

Anmeld

7. juli 2010

Ina33

lisbethita skriver:

Hej med dig :-) :-) Håber du har det godt 

Det er dæææælme svært!!! jeg har kigget på vaser og skåle, men tror bare ikke, at det er hende, så hvad finder man lige på??

Men tak fordi du forsøgte :-)

Hej hej....

Tak jeg har det rigtig godt, det håber jeg også i har...

Jeg sad lige og tænkte lidt igen - jeg har en veninde som heller ikke er til sådan nogle vaser og sådan noget, men hun ville til gengæld blive rigtig glad for at få nogle flotte robuste krus.

Eller en anden tanke: Hvad med et gavekort til noget økologisk frugt af en eller anden slags?

Det er svært

Anmeld

7. juli 2010

lisbethita

Loppe skriver:

Hej hej....

Tak jeg har det rigtig godt, det håber jeg også i har...

Jeg sad lige og tænkte lidt igen - jeg har en veninde som heller ikke er til sådan nogle vaser og sådan noget, men hun ville til gengæld blive rigtig glad for at få nogle flotte robuste krus.

Eller en anden tanke: Hvad med et gavekort til noget økologisk frugt af en eller anden slags?

Det er svært

Krus er en god idé :-) Hmmm....den arbejder jeg lige lidt på. TAK :-)

Vi har det også godt her, tak :-) Glæder mig til ferie i Tyrkiet i september. Hvad med dig?? Skal I på ferie?? Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.