Hvad skal vi give i bryllupsgave?? HJÆLP!! Anyone???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Malthesmoar

lisbethita skriver:

Hejsa pige,

Jeg har brug for jeres hjælp. En af min graviditetssvømmegruppe skal giftes og vi er to, som gerne vil give hende en lille gave (ca 200-300 kr). Jeg tager til globryllup og giver gaven der. Vi skal dermed ikke med til brylluppet.

Hun er skolelære og går ikke så meget op i vaser og den slags. Hvad dælen skal jeg finde på? Hende jeg skal give gaven sammen med er taget på ferie, så jeg står selv med gode ideer.

HVAD SKAL JEG DOG FINDE PÅ?? Min tid er knap, fordi jeg har travlt med at arrangere barnedåb til på søndag.

Glæder mig til at høre jeres forslag. KRAM

Hmm giver måske de to andre m biobilletter ret

I Kvickly kan man få et CD cover indeholdende 2biograf billetter, popcorn & cola til 215,-

Så ku Du evt lave en lille kurv m slik og et sødt kort

Sådan en gave ville jeg personligt blive glad for 6 har jeg faktiskt lige givet i lørdags til stor glæde for modtagerne

Pøj pøj med at finde noget, du syntes er det helt rigtige

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Ina33

lisbethita skriver:

Krus er en god idé :-) Hmmm....den arbejder jeg lige lidt på. TAK :-)

Vi har det også godt her, tak :-) Glæder mig til ferie i Tyrkiet i september. Hvad med dig?? Skal I på ferie?? Kram

ARGHHHH  Ferie, jeg vil ikke høre om ferie!!!!

Nej desværre er pengene ikke til at tage afsted - men jeg har SÅ meget udrejselængsel!  Jeg har jo 8 ugers sommerferie eller noget i den retning (er studerende), og hold da helt op hvor jeg bare KEDER mig....

Men god tur til Tyrkiet - jeg er ikke misundelig...  Jeg var i Tyrkiet (Marmaris) for ca. 3 år siden, det var super godt! Nyd det.

Anmeld

7. juli 2010

B&J

lisbethita skriver:

Hejsa pige,

Jeg har brug for jeres hjælp. En af min graviditetssvømmegruppe skal giftes og vi er to, som gerne vil give hende en lille gave (ca 200-300 kr). Jeg tager til globryllup og giver gaven der. Vi skal dermed ikke med til brylluppet.

Hun er skolelære og går ikke så meget op i vaser og den slags. Hvad dælen skal jeg finde på? Hende jeg skal give gaven sammen med er taget på ferie, så jeg står selv med gode ideer.

HVAD SKAL JEG DOG FINDE PÅ?? Min tid er knap, fordi jeg har travlt med at arrangere barnedåb til på søndag.

Glæder mig til at høre jeres forslag. KRAM

i har ikke mulighed for af gå sammen med nogle fordi så kan i give dem en memozz plade den koster lidt over 1000kr men det var også kun hvis i kunne finde andre den er død flot.. og den kan de bruge eller købe noget til hver gang de har bryllups dag...

ellers vil jeg også sige biograf eller matas eller kop og kande de ting  kan man altid bruge

Anmeld

7. juli 2010

lisbethita

Loppe skriver:

ARGHHHH  Ferie, jeg vil ikke høre om ferie!!!!

Nej desværre er pengene ikke til at tage afsted - men jeg har SÅ meget udrejselængsel!  Jeg har jo 8 ugers sommerferie eller noget i den retning (er studerende), og hold da helt op hvor jeg bare KEDER mig....

Men god tur til Tyrkiet - jeg er ikke misundelig...  Jeg var i Tyrkiet (Marmaris) for ca. 3 år siden, det var super godt! Nyd det.

Det er først til september og KUN fordi vi kan bo i min kærestes forældre's hus dernede. Ellers havde vi heller ikke råd, hvis det kan hjælpe...

Kender det godt....man kan sagtens nå at kede sig, suk!!! Jeg har altid arbejdet i ferien. Så gik den hurtigere, hvis jeg ikke havde råd.

Håber du meget snart kan komme på ferie ;-) KNUS

Anmeld

7. juli 2010

lisbethita

Malthesmoar skriver:

Hmm giver måske de to andre m biobilletter ret

I Kvickly kan man få et CD cover indeholdende 2biograf billetter, popcorn & cola til 215,-

Så ku Du evt lave en lille kurv m slik og et sødt kort

Sådan en gave ville jeg personligt blive glad for 6 har jeg faktiskt lige givet i lørdags til stor glæde for modtagerne

Pøj pøj med at finde noget, du syntes er det helt rigtige

Mvh

Tusind tak :-) I er nu hele 3 der giver biografbilletter som gaveforslag. Det giver noget at tænke over :-)

TUSIND tak fordi du gad komme med dit forslag. KNUSER

Anmeld

7. juli 2010

Malthesmoar

lisbethita skriver:

Tusind tak :-) I er nu hele 3 der giver biografbilletter som gaveforslag. Det giver noget at tænke over :-)

TUSIND tak fordi du gad komme med dit forslag. KNUSER

Anmeld

7. juli 2010

Mie A

Jeg har også lige haft en kollega der skulle giftes - Hun fik et Hjertefad fra Le Creuset. Meget symbolsk  (og det kan jo altid byttes)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2010

lisbethita

B&J skriver:

i har ikke mulighed for af gå sammen med nogle fordi så kan i give dem en memozz plade den koster lidt over 1000kr men det var også kun hvis i kunne finde andre den er død flot.. og den kan de bruge eller købe noget til hver gang de har bryllups dag...

ellers vil jeg også sige biograf eller matas eller kop og kande de ting  kan man altid bruge

Hmm...de andre i hendes mødregruppe giver selv, så det er kun os to. Men god idéer ellers.... dem tager jeg med i betragtningen. Er stadigt ikke sikker.... KNUSER

Anmeld

7. juli 2010

lisbethita

Mie A skriver:

Jeg har også lige haft en kollega der skulle giftes - Hun fik et Hjertefad fra Le Creuset. Meget symbolsk  (og det kan jo altid byttes)

RIGTIG god idé, der!! Jeg har selv meget i den serie. RIGTIG RIGTIG GOD IDÉ!!!!!!

TAAAAAAAAK 

Anmeld

7. juli 2010

lisbethita

B&J skriver:

Yes...kop og kande er et hit. Tror dælme jeg går efter Le cruset hjertefadet. Mega god ide.... (prøv og se billedet og idé givet ovenfor :-)) Du var inde i samme retning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.