Shopping :-) Vil ha' vil ha'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Riksen

Var lige ude og handle og gik forbi en lille, hyggelig børnetøjsbutik. Og der i vinduet lå der de mest nuttede bukser, som jeg faldt pladask for. Jeg er fuldstændig solgt og må bare eje dem!

De er i brunt fløjl og meget retro - lige mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Diana...

Riksen skriver:

Var lige ude og handle og gik forbi en lille, hyggelig børnetøjsbutik. Og der i vinduet lå der de mest nuttede bukser, som jeg faldt pladask for. Jeg er fuldstændig solgt og må bare eje dem!

Ej der er altså også bare mega fede. 

Anmeld

21. september 2010

piadas

Maria-s skriver:

Jeg leder efter sådan en "tjek-liste" over hvad man skal have købt ind. Ved I om den er til at finde nogen steder på nettet?

Jeg kan godt lide at være forberedt (er kun i uge 12 ) og så vil jeg godt have et overblik over hvad den første tid kommer til at koste, så jeg mere målrettet kan gå igang med at spare op. Oog så jeg selvfølgelig lige så stille kan gå igang med at lede efter de helt rigtige ting

Jeg har lavet en liste i et word-dokument. Den kan jeg lægge ind til dig, hvis jeg husker det, når jeg kommer hjem!

Anmeld

21. september 2010

piadas

Riksen skriver:

Kanonfede bukser

Dem kunne jeg også sagtens falde for!

Anmeld

21. september 2010

Sofia

Jeg er solgt til stanglakrids, og MÅ eje disse fine bukser!! Selvom vi ikke kender kønnet, tænker jeg at jeg godt kan gøre dem pigede, med en lille bluse i lilla eller lyserød under.. Jeg er også "en af dem", der kommer til at hade det, hvis min lille pige skal klædes i skrigende pink hver dag. Og bliver de en dreng, synes jeg også de er helt perfekte - nogle rigtig gavtyv-bukser.

Min mor er igang med at strikke det fineste babysvøb til os, selvom det ikke er shopping, får I lige et billede med på vejen af det også! :-) Knus!

Anmeld

21. september 2010

Sofia

Og ikke at forglemme, jeg elsker de glade farver og mønstre fra Brumlebis design.. så sådan et par sniger der sig også ind i lille bebs' ønskegarderobe - og Muttis shoppingmani!!

Anmeld

21. september 2010

Sofia

Riksen skriver:

De er også bare lige mig! Var de dyre?? hvis man må være så fræk at spørge.. alt må times med mit su-budget

Anmeld

21. september 2010

Maria-s

piadas skriver:

Jeg har lavet en liste i et word-dokument. Den kan jeg lægge ind til dig, hvis jeg husker det, når jeg kommer hjem!

Ohh det lyder da dejligt

Det må du da meget gerne

Anmeld

21. september 2010

Riksen

Sofia skriver:

De er også bare lige mig! Var de dyre?? hvis man må være så fræk at spørge.. alt må times med mit su-budget

Nej, de er ikke så dyre, som jeg frygtede: 199 kr. Jeg fandt dem også på nettet - du får lige et link.

http://www.sundbaby.dk/shop/tiny-minymo-overalls-128447p.html

Anmeld

21. september 2010

piadas

Maria-s skriver:

Ohh det lyder da dejligt

Det må du da meget gerne

Jeg har lavet en ny tråd med overskriften "Huskeliste til baby" - der kan du se den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.