Shopping :-) Vil ha' vil ha'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Sofia

Riksen skriver:

Nej, de er ikke så dyre, som jeg frygtede: 199 kr. Jeg fandt dem også på nettet - du får lige et link.

http://www.sundbaby.dk/shop/tiny-minymo-overalls-128447p.html

God pris synes jeg, dem vil jeg have!! Hvordan er det nu - kender I også først kønnet ved fødslen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Riksen

Jeg er solgt til stanglakrids, og MÅ eje disse fine bukser!! Selvom vi ikke kender kønnet, tænker jeg at jeg godt kan gøre dem pigede, med en lille bluse i lilla eller lyserød under.. Jeg er også "en af dem", der kommer til at hade det, hvis min lille pige skal klædes i skrigende pink hver dag. Og bliver de en dreng, synes jeg også de er helt perfekte - nogle rigtig gavtyv-bukser.

Min mor er igang med at strikke det fineste babysvøb til os, selvom det ikke er shopping, får I lige et billede med på vejen af det også! :-) Knus!

Ej, det er nogle nuser bukser! Hvor er de fra?

Vores datter bliver altså heller ikke en prinsesse klædt i lyserødt med flæser og sløjfer - jeg får knopper af de der overdressed babyerpiger, så vores datter får altså mange forskellige farver på.

Og hvor er svøbet fint!

Anmeld

21. september 2010

Sofia

Riksen skriver:

Ej, det nogle nuser bukser! Hvor er de fra?

Vores datter bliver altså heller ikke en prinsesse klædt i lyserødt med flæser og sløjfer - jeg får knopper af der overdressed babyerpiger, så vores datter får altså mange forskellige farver på.

Og hvor er svøbet fint!

Bukserne er fra Okker Gokker Tror vi er helt på bølgelængde med hvordan en lille pige skal klædes 

Anmeld

21. september 2010

Sofia

Riksen skriver:

Ej, det nogle nuser bukser! Hvor er de fra?

Vores datter bliver altså heller ikke en prinsesse klædt i lyserødt med flæser og sløjfer - jeg får knopper af der overdressed babyerpiger, så vores datter får altså mange forskellige farver på.

Og hvor er svøbet fint!

Bukserne er fra Okker Gokker Tror vi er helt på bølgelængde med hvordan en lille pige skal klædes 

Anmeld

21. september 2010

Riksen

Sofia skriver:

God pris synes jeg, dem vil jeg have!! Hvordan er det nu - kender I også først kønnet ved fødslen??

Ja, det var planen indtil vi var til NF-scanning, så blev vi for nysgerrige og ville have kønnet at vide til MD-scanningen. Men scanningsdamen kunne ikke sige med sikkerhed, hvilket køn det var, så nu bliver vi scannet igen på tirsdag.

I øvrigt... de er bare så fine, de bukser med uglerne på. Hvor er de fra?

Anmeld

21. september 2010

Riksen

Sofia skriver:

Anmeld

21. september 2010

Sofia

Riksen skriver:

Ja, det var planen indtil vi var til NF-scanning, så blev vi for nysgerrige og ville have kønnet at vide til MD-scanningen. Men scanningsdamen kunne ikke sige med sikkerhed, hvilket køn det var, så nu bliver vi scannet igen på tirsdag.

I øvrigt... de er bare så fine, de bukser med uglerne på. Hvor er de fra?

Uhh så må du lige komme med en up-date på tirsdag - spændende! De kan købes på hjemmesiden lisannes.dk - det er en privat dame der syr dem! Synes også de er så fine, og ser rigtig behagelige ud.

Anmeld

21. september 2010

Riksen

Sofia skriver:

Uhh så må du lige komme med en up-date på tirsdag - spændende! De kan købes på hjemmesiden lisannes.dk - det er en privat dame der syr dem! Synes også de er så fine, og ser rigtig behagelige ud.

Det skal jeg nok.

Tak, jeg tjekker lige siden ud - de er super nuttede.

Anmeld

21. september 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg er solgt til stanglakrids, og MÅ eje disse fine bukser!! Selvom vi ikke kender kønnet, tænker jeg at jeg godt kan gøre dem pigede, med en lille bluse i lilla eller lyserød under.. Jeg er også "en af dem", der kommer til at hade det, hvis min lille pige skal klædes i skrigende pink hver dag. Og bliver de en dreng, synes jeg også de er helt perfekte - nogle rigtig gavtyv-bukser.

Min mor er igang med at strikke det fineste babysvøb til os, selvom det ikke er shopping, får I lige et billede med på vejen af det også! :-) Knus!

IHHH... dem har jeg også aet i butikken i dag (hvis det da er Okker Gokker?). De havde også et andet par med sådan nogle søde mælkedrenge striber og også de runde "lapper" på knæene... ae ae ... men før jeg må købe dem, skal vi have købt noget mere praktisk, så det ikke ender med jeg har brugt alle pengene på søde bukser og Lillemanden ikke har puslebord/badekar/noget som helst andet end bukser

Anmeld

22. september 2010

Sofia

Mettemus skriver:

IHHH... dem har jeg også aet i butikken i dag (hvis det da er Okker Gokker?). De havde også et andet par med sådan nogle søde mælkedrenge striber og også de runde "lapper" på knæene... ae ae ... men før jeg må købe dem, skal vi have købt noget mere praktisk, så det ikke ender med jeg har brugt alle pengene på søde bukser og Lillemanden ikke har puslebord/badekar/noget som helst andet end bukser

Ja de er fra Okker Gokker, jeg har set dem i en butik i KBH, nu spørger jeg, meget uvidende, hvor ligger butikken her i Århus?? Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.