Shopping :-) Vil ha' vil ha'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Riksen

Fedt indlæg! Jeg er ret vild med lift-voksi-kombien, den skal helt sikkert tjekkes ud.

Jeg har også fundet et par ting, som jeg bare må eje!

Den første er en pusletaske, som er så fantastisk flot. Jeg var til at begynde med ikke vild med ideen om en decideret pusletaske, da jeg tænkte at man jo bare kunne bruge en hvilken som helst anden taske. Men efter at have talt med et par erfarne mødre, må jeg erkende, at det nok er smart med en pusletaske med en masse rum til alle de mange ting, man skal medbringe. Så derfor ønsker jeg mig denne smukke sag fra ByStroom: http://www.lillebi.dk/pusletasker/byStroom-bea-pusletaske-black.ashx

Derudover har jeg tænkt mig at bestille denne barnets bog, når alt forhåbentligt er helt fint til nf-scanningen på tirsdag: http://www.saxo.com/dk/item/mit-foerste-aar.aspx

- Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

maj2011

Riksen skriver:

Fedt indlæg! Jeg er ret vild med lift-voksi-kombien, den skal helt sikkert tjekkes ud.

Jeg har også fundet et par ting, som jeg bare må eje!

Den første er en pusletaske, som er så fantastisk flot. Jeg var til at begynde med ikke vild med ideen om en decideret pusletaske, da jeg tænkte at man jo bare kunne bruge en hvilken som helst anden taske. Men efter at have talt med et par erfarne mødre, må jeg erkende, at det nok er smart med en pusletaske med en masse rum til alle de mange ting, man skal medbringe. Så derfor ønsker jeg mig denne smukke sag fra ByStroom: http://www.lillebi.dk/pusletasker/byStroom-bea-pusletaske-black.ashx

Derudover har jeg tænkt mig at bestille denne barnets bog, når alt forhåbentligt er helt fint til nf-scanningen på tirsdag: http://www.saxo.com/dk/item/mit-foerste-aar.aspx

- Rikke

er også vild med pudsletasken...

Anmeld

12. juli 2010

Riksen

maj2011 skriver:

er også vild med pudsletasken...

Ja, den er bare såååå flot! Must have!!!!

Anmeld

14. juli 2010

Mettemus

Jeg tilføjer lige et par bukser som jeg er fuldstændig smaskforelsket i. De kan købes i en vildt lækker børntøjsbutik i Frederiksgade i Århus som jeg lige nu har glemt hvad hedder, men det bliver bukserne jo ikke mindre lækre af. Jeg er vild med dem her fordi de ikke er vildt tøsede, men alligevel super søde og fine

Klik på billedet, for at se et større billede

Anmeld

14. juli 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Jeg tilføjer lige et par bukser som jeg er fuldstændig smaskforelsket i. De kan købes i en vildt lækker børntøjsbutik i Frederiksgade i Århus som jeg lige nu har glemt hvad hedder, men det bliver bukserne jo ikke mindre lækre af. Jeg er vild med dem her fordi de ikke er vildt tøsede, men alligevel super søde og fine

Nej, hvor er de bare supernuttede! Og så går de jo både til drenge og piger.

Anmeld

14. juli 2010

DK

Mettemus skriver:

WHAT de er lækre! Ihhh så nuttede. Kan de fåes helt ned i de små størrelser?

Jeg planlægger tur til Århus C i næste uge hvor jeg har ferie, og så må jeg klart ud og kigge på dem! Nujjj de er fine!

Uhhh jeg har forresten shoppet de første babyting i dag

Anmeld

14. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

WHAT de er lækre! Ihhh så nuttede. Kan de fåes helt ned i de små størrelser?

Jeg planlægger tur til Århus C i næste uge hvor jeg har ferie, og så må jeg klart ud og kigge på dem! Nujjj de er fine!

Uhhh jeg har forresten shoppet de første babyting i dag

Tror de findes ned til str 62. Mærket hedder Alba*Baby og har bare sååå mange lækre ting - det ser ud til både at være lækker kvalitet og fedt design. Det er dog lidt dyrt (i hvert fald på SU) - 400 kr for bukserne her, men et enkelt par kan man vel snige sig til?

UH! Hvad har du købt? Svigerforældrene havde også shoppet i anledningen af vellykket NF, så har fået to små natdragter og fire bodyer i forskellige str. Så fint og rigtig sødt af dem

Anmeld

14. juli 2010

DK

Vi købte legesager og sutter! Ihh det er så mærkeligt og hyggeligt at have "rigtige babysager" herhjemme nu. Det gør det hele meget mere virkeligt. Men det er samtidig VILDT underligt at babyen vil/skal lege med de her ting!

Den lille blæksprutte er kun ca. 10 cm høj og sååå nuttet! Jeg købte 6 pingvinunger i H&M. Jeg kunne slet ikke stå for dem. Jeg har tænkt mig at de kan stå sammen i en kurv og pynte på en hylde eller noget, indtil de kan blive leget med når baby er stor nok! Vi købte sutterne i orange. Der er en smart holder med til hver enkelt, så de ikke bliver nussede hvis de ligger i lommen! Og var lige ved at glemme en fin trække-snegl der bare ser VILDT sjov og sød ud når man trækker i snoren. Så møver den sig op og ned!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Vi købte legesager og sutter! Ihh det er så mærkeligt og hyggeligt at have "rigtige babysager" herhjemme nu. Det gør det hele meget mere virkeligt. Men det er samtidig VILDT underligt at babyen vil/skal lege med de her ting!

Den lille blæksprutte er kun ca. 10 cm høj og sååå nuttet! Jeg købte 6 pingvinunger i H&M. Jeg kunne slet ikke stå for dem. Jeg har tænkt mig at de kan stå sammen i en kurv og pynte på en hylde eller noget, indtil de kan blive leget med når baby er stor nok! Vi købte sutterne i orange. Der er en smart holder med til hver enkelt, så de ikke bliver nussede hvis de ligger i lommen! Og var lige ved at glemme en fin trække-snegl der bare ser VILDT sjov og sød ud når man trækker i snoren. Så møver den sig op og ned!

Jeg har også nusset de pingviner i H&M indtil en ekspedient kiggede mærkeligt på mig - de er sååå søde!
Det samme er blæksprutten! Har selv kigget på nogle søde fod- og håndrangler fra Lamaze. Kan dog ikke helt bestemme mig til om de måske kommer på listen over barselsgaveønsker i stedet?

Lamaze Håndledsrangle og ranglesokker

Anmeld

14. juli 2010

Mettemus

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.