DK skriver:
Nej du er slet ikke tosset. Altså helt ærligt, så har det faktisk gået mig på at jeg ikke havde lyst til noget!! Derfor blev jeg også bare ultra glad i går over at der var flere ting jeg gerne ville have!!
Den bette hedder Kirstine
Jeg har gemt MASSER! Først havde jeg ca. en stor kuffert fyldt med babytøj sådan efter hver tøj-størrelses-skift. Men til sidst var alle kufferter fyldte og vi skulle på ferie såååå... Så blev det hele sorteret og jeg gik fra 7 store kufferter til 2 kufferter, med tøj fra 0-1,5 år. Efter hun blev 1,5 år har jeg ikke gemt så meget tøj, og det jeg havde gemt blev smidt ud/givet væk. Vi fik en niece som arvede meget, og meget at tøjet var plettet da hun jo spiste selv på det tidspunkt. Så der var ikke så meget at gemme.
Jeg er dog ret meget i tvivl om jeg overhovedet vil bruge Kirstines tøj hvis det bliver en pige. Altså det er jo 7 år gammelt til den tid jeg føder, så jeg tænker at det ikke er så moderne mere. Men ting som bodyer, nattøj og sokker kan naturligvis sagtens bruges, og jeg har da vist også noget hjemmestrik som også stadig er fint. Nu må vi se. Jeg glææææder mig da til at pakke det ud. Jeg har ikke kigget på det i 4 år tror jeg, så det bliver sjovt at se det hele igen! Hvis det bliver en dreng, så tror jeg at jeg bare farver alle basis tingene blå!
Det da det hun hedder ihh hvor pinligt jeg er simpelthen blev SÅ glemsom her på det sidste det er så pinligt jeg må tjekker på baby for at huske hvor langt henne jeg er griner
Men jeg har vist også rigeligt i hoved pt 
Ja det er faktisk det samme her med Lucas jeg er også stoppet med at gemme hans netop fordi det bliver så plettet og så bruger de det også bare meget længere nu så det når sgu at se lidt slidt ud.
Men alt under 1 år er gemt. Og rigtig meget af det kan man stadig købe hi hi. Men det er jo heller ikke så lang tid siden.
Ja jeg er også blevet i tvivl om jeg vil bruge Lucas hvis det blive en dreng jeg synes jo den nye også skal have en masse nye ting
Hvis købelysten altså melder sig men mon ikke det hjælper lidt når jeg ser den lille ny.
Ha ha det var godt nok også mange kufferter med tøj du havde hi hi der er noget at vælge i mellem 
Anmeld