Shopping :-) Vil ha' vil ha'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Diana...

DK skriver:

Nej du er slet ikke tosset. Altså helt ærligt, så har det faktisk gået mig på at jeg ikke havde lyst til noget!! Derfor blev jeg også bare ultra glad i går over at der var flere ting jeg gerne ville have!!

Den bette hedder Kirstine Jeg har gemt MASSER! Først havde jeg ca. en stor kuffert fyldt med babytøj sådan efter hver tøj-størrelses-skift. Men til sidst var alle kufferter fyldte og vi skulle på ferie såååå... Så blev det hele sorteret og jeg gik fra 7 store kufferter til 2 kufferter, med tøj fra 0-1,5 år. Efter hun blev 1,5 år har jeg ikke gemt så meget tøj, og det jeg havde gemt blev smidt ud/givet væk. Vi fik en niece som arvede meget, og meget at tøjet var plettet da hun jo spiste selv på det tidspunkt. Så der var ikke så meget at gemme.

Jeg er dog ret meget i tvivl om jeg overhovedet vil bruge Kirstines tøj hvis det bliver en pige. Altså det er jo 7 år gammelt til den tid jeg føder, så jeg tænker at det ikke er så moderne mere. Men ting som bodyer, nattøj og sokker kan naturligvis sagtens bruges, og jeg har da vist også noget hjemmestrik som også stadig er fint. Nu må vi se. Jeg glææææder mig da til at pakke det ud. Jeg har ikke kigget på det i 4 år tror jeg, så det bliver sjovt at se det hele igen! Hvis det bliver en dreng, så tror jeg at jeg bare farver alle basis tingene blå! 

Det da det hun hedder ihh hvor pinligt jeg er simpelthen blev SÅ glemsom her på det sidste det er så pinligt jeg må tjekker på baby for at huske hvor langt henne jeg er griner  Men jeg har vist også rigeligt i hoved pt 

Ja det er faktisk det samme her med Lucas jeg er også stoppet med at gemme hans netop fordi det bliver så plettet og så bruger de det også bare meget længere nu så det når sgu at se lidt slidt ud. 

Men alt under 1 år er gemt. Og rigtig meget af det kan man stadig købe hi hi. Men det er jo heller ikke så lang tid siden. 

Ja jeg er også blevet i tvivl om jeg vil bruge Lucas hvis det blive en dreng jeg synes jo den nye også skal have en masse nye ting  Hvis købelysten altså melder sig men mon ikke det hjælper lidt når jeg ser den lille ny. 

Ha ha det var godt nok også mange kufferter med tøj du havde hi hi der er noget at vælge i mellem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Malonde1985

Altså jeg har købt 2 ting! En puslehynde, og en sovepose til den lille i neutrale farver. Men derudover har jeg ikke den store lyst til at surfe og kigge på babyting - men er nok fordi jeg lider så meget af kvalme og opkast. Jeg går jo herind på baby.dk hver dag og flere gange om dagen, men får faktisk kvalme af at se startsiden, før jeg er kommet ind  - lyder måske mærkeligt, men ordet "baby" giver mig kvalme! Og pt. glæder jeg mig ikke, men igen fordi jeg har det så skidt! Nogen gange tænker jeg virkelig om det er en forkert beslutning jeg har taget, at prøve at blive gravid igen... Men VIL jo så gerne at min store pige får en søskende, og krydser fingre for at jeg SNART får det MEGET bedre!!! Så jeg kan få lov at nyde min graviditet... og så hjælper det vel også at se den lille spire i maven på en scaning?? Jeg har endnu ikke fået nogen scaning, så skal jo vente helt til nakkefold, og det er godt nok længe til .. først d. 27/7... Snøft..

Men ellers nogen fine ting du har fundet

Anmeld

9. juli 2010

maj2011

Diana... skriver:

Åhh den molo dragt havde jeg også til Lucas jeg var så glad for den jeg er helt tosset med molos tøj. 

Hvordan kan det være i først fik kønnet at vide i uge 30? 

Knus

kunne ikke se det til misd. scanning, og min kæreste syntes ikke vi skulle ha en kønsscannong, jeg blev så tjekket ekstra i uge 30 og der kom en lille tiller til syne .-)

men har fået ham overtalt til at hvis vi ikke kan se det til misd scanning, så skal jeg ha en kønsscanning .-)

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

Malonde1985 skriver:

Altså jeg har købt 2 ting! En puslehynde, og en sovepose til den lille i neutrale farver. Men derudover har jeg ikke den store lyst til at surfe og kigge på babyting - men er nok fordi jeg lider så meget af kvalme og opkast. Jeg går jo herind på baby.dk hver dag og flere gange om dagen, men får faktisk kvalme af at se startsiden, før jeg er kommet ind  - lyder måske mærkeligt, men ordet "baby" giver mig kvalme! Og pt. glæder jeg mig ikke, men igen fordi jeg har det så skidt! Nogen gange tænker jeg virkelig om det er en forkert beslutning jeg har taget, at prøve at blive gravid igen... Men VIL jo så gerne at min store pige får en søskende, og krydser fingre for at jeg SNART får det MEGET bedre!!! Så jeg kan få lov at nyde min graviditet... og så hjælper det vel også at se den lille spire i maven på en scaning?? Jeg har endnu ikke fået nogen scaning, så skal jo vente helt til nakkefold, og det er godt nok længe til .. først d. 27/7... Snøft..

Det er præcis sådan jeg har det. Måske det hænger sammen med at man har så meget  så er det jo svært at nyde. 

Anmeld

9. juli 2010

trine1989

Malonde1985 skriver:

så er det ikke kun mig ... inden jeg blev gravid kiggede jeg ofte på alle mulige hjemmesider og var også tæt på at bestille noget men holdte dog igen så man rigtig kunne shoppe når den lille spir var der. men men men har bare sådan kvalme og er ulidelig træt hele tiden orker ikke andet end at være på baby.dk glæder mig til aug. til nf så man kan se at der virkelig er noget... og så går jeg med den indstilling at efter uge 12 har jeg ingen kvalme mere

men der er lige 5 uger endnu

Anmeld

9. juli 2010

Malonde1985

trine1989 skriver:

så er det ikke kun mig ... inden jeg blev gravid kiggede jeg ofte på alle mulige hjemmesider og var også tæt på at bestille noget men holdte dog igen så man rigtig kunne shoppe når den lille spir var der. men men men har bare sådan kvalme og er ulidelig træt hele tiden orker ikke andet end at være på baby.dk glæder mig til aug. til nf så man kan se at der virkelig er noget... og så går jeg med den indstilling at efter uge 12 har jeg ingen kvalme mere

men der er lige 5 uger endnu

Det samme her. Denne bebs var jo mere el mindre planlagt, så jeg gik da også og forestillede mig hvad jeg skulle købe osv, men pludselig kom kvalmen og jeg kan IKKE kigge på babyting.. Det er super øv, men tilgengæld en billig fornøjelse indtil videre . Jeg krydser også SÅ meget fingre for at min kvalme og opkastningerne ophører ligeså snart jeg træder over de 12 uger!!! Åh hvor jeg håber det.. Jeg vil osse gerne kunne nyde min graviditet og min familie. Det går jo desværre en del udover min datter, at jeg har det så skidt som jeg har det, for jeg har INTET overskud, er træt hele tiden, og kaster op konstant - stakkels pige.. Ville ønske hun ikke skulle overhøre sin mor kaste op ude på toilettet fra gang til anden.. Ber hende pænt om at være inde i stuen eller andre steder, men hun vil så gerne være tæt på mig .. Puha..Vil ikke tænke på det.. Bliver helt ked af det, og har så dårlig samvittighed overfor hende

Anmeld

9. juli 2010

trine1989

Malonde1985 skriver:

Det samme her. Denne bebs var jo mere el mindre planlagt, så jeg gik da også og forestillede mig hvad jeg skulle købe osv, men pludselig kom kvalmen og jeg kan IKKE kigge på babyting.. Det er super øv, men tilgengæld en billig fornøjelse indtil videre . Jeg krydser også SÅ meget fingre for at min kvalme og opkastningerne ophører ligeså snart jeg træder over de 12 uger!!! Åh hvor jeg håber det.. Jeg vil osse gerne kunne nyde min graviditet og min familie. Det går jo desværre en del udover min datter, at jeg har det så skidt som jeg har det, for jeg har INTET overskud, er træt hele tiden, og kaster op konstant - stakkels pige.. Ville ønske hun ikke skulle overhøre sin mor kaste op ude på toilettet fra gang til anden.. Ber hende pænt om at være inde i stuen eller andre steder, men hun vil så gerne være tæt på mig .. Puha..Vil ikke tænke på det.. Bliver helt ked af det, og har så dårlig samvittighed overfor hende

ja man må se det på den lyse side at man spare lidt

for at det slutter efter uge 12

hvor er det træls for dig  men snart kan du være der igen for din datter hvor gammel er hun? det kan jo være hun bare synes det er synd for mor der har det dårligt, det gør dig jo ikke til en dårligere mor fordi du ikke kan være så meget på for tiden

Anmeld

9. juli 2010

Mettemus

HAHA! I disse Tour de France tider læste jeg "cykelklistermærker" i stedet for "cirkelklistermærker" og tænkte "hvorfor nu det??"

Men de er da fine. Er især helt vild med den lille alfehue - sådan noget tror jeg også jeg er nødt til at investere i

Måske skulle man kigge lidt "nice-to-have" i stedet for "need-to-have", det er det eneste jeg har nået endnu (og fødslen er jo lige om hjørnet)?

Anmeld

11. juli 2010

IAH

Hej piger

Jeg er jo den praktiske gris..

Jeg har haft alt for meget tid de sidste dage, hvor det har været alt for varmt. Så jeg har simpelthen lavet et excel-regneark med alle de ting, som der står i Gravid bladet at man skal sørge for at have fra start.

Jeg har søgt på hjemmesider, sammenlignet priser og besøgt BabySam (skræmmende!).

Så jeg har kort sagt lagt et budget, som med 100%s sandsynlighed bliver brudt!!

Jeg har aldrig rigtig haft trang til at købe babytøj og lignende... men jeg synes det kommer lidt nu.

Hav en god søndag

Anmeld

11. juli 2010

Mettemus

IAH skriver:

Hej piger

Jeg er jo den praktiske gris..

Jeg har haft alt for meget tid de sidste dage, hvor det har været alt for varmt. Så jeg har simpelthen lavet et excel-regneark med alle de ting, som der står i Gravid bladet at man skal sørge for at have fra start.

Jeg har søgt på hjemmesider, sammenlignet priser og besøgt BabySam (skræmmende!).

Så jeg har kort sagt lagt et budget, som med 100%s sandsynlighed bliver brudt!!

Jeg har aldrig rigtig haft trang til at købe babytøj og lignende... men jeg synes det kommer lidt nu.

Hav en god søndag

Det er ¨jeg også begynde på  Så laver jeg lige lidt overslagsregning, deler op efter hvad vi skal have inden barnet melder sin ankomst, hvad der kan ønskes i barsels- og dåbsgaver, hvad der kan findes brugt i god stand, hvad der skal købes fra nyt og så har jeg en "måske hvis der bliver råd"-liste også...

Men er generelt mest vild med at kigge efter tøj, og det er lidt svært når det nu er vinterbørn vi venter og der ligenu er mest sommertøj... Det har dog samtidig den fordel at det udsætter min økonomiske ruin lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.