Sushi - Hot / Not ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Mettemus

ELSKER DET!! Allerbedst synes jeg hvis det er en god blanding af maki og nigiri og noget andet der ikke er fisk i (and eller vegetar fx). Og så skal det være helt frisklavet så risene ikke er blevet kolde og klisterede.

Når min kæreste og jeg skal være rigtig gode ved os selv er det altid sushi vi bruger penge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Happiness

NOT.... Det er bestemt ikke min smag.  Prøved det fordi det ser jo så lækkert ud, men puha...

Anmeld

7. juli 2010

JustAnotherName

Jeg har aldrig smagt Sushi ....og har heller ingen forestilling om, at komme til at prøve det i nærmeste fremtid. Nu er jeg slet ikke til fisk overhovedet, så tanken om RÅ fisk  ...frister mig slet ikke!

Men tang og ris og alt muligt andet halløj, som ikke indebærer rå fisk, dét ville jeg være åben for at afprøve. Og faktisk forestiller jeg mig, at det kunne smage ganske godt .....bare UDEN den rå fisk 

Anmeld

7. juli 2010

Silvermist1

Not

Anmeld

7. juli 2010

Stumpen

7. juli 2010

Tina2

Jeg har trykket "andet" for jeg har desværre aldrig smagt det, men vil da gerne prøve snart :-)

Anmeld

7. juli 2010

Chamomile

Jeg har svaret Mega hot, synes det er lækkert.

Anmeld

8. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

LÅÅÅÅÅÅÅVE it... Specielt når jeg selv gider stå og lave en kmpe røvfuld til familie og venner og helt selv kan bestemme hvad jeg putter i rullerne!!! MÅÅÅMS

Kan godt være jeg skulle lave lidt sushi igen snart Daniel kan ikke fordrage det (han er i det hele taget ikke ret glad for fisk), så vi får det, desværre aldrig Men så spiser jeg det sammen med resten af familien og venner/veninder når jeg kan komme til det

HOT HOT HOT

TOTAL med på den. Du skal med på mit sushi stamsted smuksak. Har svigtet det lidt, så nu er der en undskyldning for, at komme afsted.

Uh hvor skal vi bare spise meget når du komme til Sjl.

Anmeld

8. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

DK skriver:

Uhh altså det ser jo virkeligt lækkert ud! Meeen jeg synes bare ikke at rå fisk smager godt. Hvis man kunne få det med ex røget laks så ville jeg helt sikkert synes det var lækkert, men den der fiske-smag af den rå fisk det kan jeg bare slet ikke få ned Desværre, det er lidt kikset ikke at kunne lide det synes jeg, he he...

Som Caroline skriver, så er Sushi ikke nødvendigvis med fisk.

Sushi er blot den overordnede betegnelse.

Mange tror fejlagtigt at det er med fisk altid, men det findes i alle former for varianter, så bare spring ud i det, det er fantastisk lækkert.

Anmeld

8. juli 2010

Annesofie.

HOOOTTT!! jeg laver det selv men det er ike "rigtig" sushi for jeg er nemli ikke vild med rå fisk så det bliver røget eller gravad laks og tun på dåse, jeg bor LAAANNGTT ude på landet så har aldrig fået  rigtig sushi fra restaurant kun fra føtex og fakta, men det var ok .. synes klart at min egen er den bedste!! tror jeg vil lave det imorgen !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.