Sushi - Hot / Not ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

misslea

Pia. skriver:

Syntes man læser om flere og flere som er blevet stor "fan" af Sushi og gerne spiser det tit...

jeg er personligt en af dem - elsker det, syntes det er så sindsygt lækkert... - Med soya og Wasabi - Mums....

Hvad siger I Sushi Hot eller Not...

Bare for sjov og fordi jeg er nysgerrig...

JEG EEEEEEEELSKER DET!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Sakris

Jeg elsker det også bare..... Men laver det helst selv. Ikke mindst fordi det er meget billigere og jeg kan bestemme hvad der skal i!

Anmeld

7. juli 2010

Mutti2B

Sakris skriver:

Jeg elsker det også bare..... Men laver det helst selv. Ikke mindst fordi det er meget billigere og jeg kan bestemme hvad der skal i!

Anmeld

7. juli 2010

Bolette

Jeg elsker simpelthen sushi!!!! Det værste af det hele er faktisk at der altid er for lidt af det når man har spist op 

Anmeld

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har svaret andet, for det er ikke det rå fisk der gav mig kvalme, men risene. De er ALT for søde efter min smag Så det er et NOT, men fisken er ok

Anmeld

7. juli 2010

isimaven

har stemt hot!!

sushi er min livret og jeg er meget glad for at det ikke længere frarådes at spise som gravid

Anmeld

7. juli 2010

DK

Uhh altså det ser jo virkeligt lækkert ud! Meeen jeg synes bare ikke at rå fisk smager godt. Hvis man kunne få det med ex røget laks så ville jeg helt sikkert synes det var lækkert, men den der fiske-smag af den rå fisk det kan jeg bare slet ikke få ned Desværre, det er lidt kikset ikke at kunne lide det synes jeg, he he...

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Uhh altså det ser jo virkeligt lækkert ud! Meeen jeg synes bare ikke at rå fisk smager godt. Hvis man kunne få det med ex røget laks så ville jeg helt sikkert synes det var lækkert, men den der fiske-smag af den rå fisk det kan jeg bare slet ikke få ned Desværre, det er lidt kikset ikke at kunne lide det synes jeg, he he...

du kan få masser af sushi der ikke er rå fisk i

På de fleste sushi-steders menukort er ruller og nigiri uden rå fisk markedet med en lille * så du kan kende dem

Anmeld

7. juli 2010

SiLiMiMa

Hej pia

jeg har stemt "andet", for jeg har ALDRIG smagt sushi!!

knus heise, som ellers godt kan li fisk......

Anmeld

7. juli 2010

Maria.

HOT! - Elsker det.. Favorittem er Crispy Ebi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.