Sushi - Hot / Not ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sushi - Hot eller Not... Hvad siger I ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.866 visninger
37 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Pia.

Syntes man læser om flere og flere som er blevet stor "fan" af Sushi og gerne spiser det tit...

jeg er personligt en af dem - elsker det, syntes det er så sindsygt lækkert... - Med soya og Wasabi - Mums....

Hvad siger I Sushi Hot eller Not...

Bare for sjov og fordi jeg er nysgerrig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

LÅÅÅÅÅÅÅVE it... Specielt når jeg selv gider stå og lave en kmpe røvfuld til familie og venner og helt selv kan bestemme hvad jeg putter i rullerne!!! MÅÅÅMS

Kan godt være jeg skulle lave lidt sushi igen snart Daniel kan ikke fordrage det (han er i det hele taget ikke ret glad for fisk), så vi får det, desværre aldrig Men så spiser jeg det sammen med resten af familien og venner/veninder når jeg kan komme til det

HOT HOT HOT

Anmeld

7. juli 2010

Loa

Jeg siger NOT..... Jeg er absolut ikke til rå fisk, og alt der nu hører med.....

Men har bestemt godt lagt mærke til det er blevet meget "in" at spise sushi......

Men stik mig hellere en hotdog

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Du har glemt en "har aldrig smagt det" svar. 

Jeg har aldrig smagt det desværre jeg kunne nu godt tænke mig og smage det. 

Anmeld

7. juli 2010

Camilla_a

Jeg EEELLLSSSKKKEEERRR det!!! Og nu har jeg bare mega meget lyst til kæmpe omgang sushi!!! Måske skulle jeg prøve at overtale manden til at vi skal have det i aften. Han elsker det selv så det plejer ikke være så svært 

Anmeld

7. juli 2010

Ranarupta

Jeg elsker det! 

Hvis der er nogle gode stykker tun- eller lakse-sashimi, så er det næsten ligesom slik! 

Vi købte en ordentlig portion sushi forleden, men desværre var den lynstegte tun gennemstegt og den marinerede tun i en anden rulle var også steget, det havde de bare glemt at skrive...

Stadig godt, men ikke det vi havde regnet med.

Anmeld

7. juli 2010

Asa

ELSKER DET! 

Anmeld

7. juli 2010

wamse

MEGA HOTVille faktisk gifte mig med en sushi-mester, hvis jeg fandt en af slagsen. Så ville jeg leve af sushi døgnet rundt

Anmeld

7. juli 2010

Jibbe

Jeg elsker sushi!!!

Bare ærgerligt at man bor i en by hvor sushirestauranten pynter deres sushi med persille og kørvel osv og er superdyr... altså bare det at de pynter den med diverse krydderurter har gjort at jeg ikke vil spise den dernede fra. Det hører ingen steder hjemme på sushi! Men når jeg er i Svendborg, Århus eller KBH så skal man have sushi

Anmeld

7. juli 2010

Munder

Jeg synes det er okay, men meget overvurderet. Det er vel for de nuværende årti, hvad en rejecoctail med kinakål var i 80'erne - Nyt og spændende 

Jeg vil gerne spise det, men kan sagtens finde meget andet jeg synes der er mere lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.