Tanja78 skriver:
Jeg tager det bare roligt
Det lød egentlig ikke som om hun vidste så meget om hvordan det foregik det kejsersnit - skal til forundersøgelse på onsdag.
Men så længe jeg ved at jeg er sikret, hvis det går i gang af sig selv så er det fint. Har haft flere forskellige jordmødre denne gang også (er altid ret uheldig med det)... Men arbejder selv i huset på gentofte, så er lidt fortrolig og ikke så nervøs...
De tager baby som kejsersnit under alle omstændigheder, medmindre jeg plederer for at jeg gerne vil prøve at føde normalt (det gør jeg ikke).. Jeg ved godt at jeg skal ringe ind hvis vandet går, og at vi så kommer til med det samme.
Jeg har ikke nogen medicinsk baggrund der indikere, at jeg ikke må prøve - men det gik bare ikke sidst og hun kunne simpelthen ikke komme ud - ved egentlig ikke om de fandt ud af hvorfor - de glemte både at give mig udskrivningssamtale og alt det der - det var simpelthen en forfærdelig oplevelse! Jeg måtte selv ringe til dengang Hvidovre og skabe mig tosset bare for at få min journal.
Når man nu har haft et laaangt forløb på selve fødegangen og hjemme med veer i så mange timer, så kunne det have været dejligt med en lang detaljeret snak om hvad der mon gik galt - og det synes jeg egentlig jeg mangler den dag i dag... Jeg kan jo godt sidde og læse journalen (det er jeg vant til), men det giver ikke mere mening for mig hvad der gik galt, da jeg ikke lige arbejder med gravide kvinder til dagligt, men med gamle kvinder, dårlige hofter og knæ 
Et lille sidespor, men derfor er det bare ret vigtigt for mig, denne gang at få et ordentligt forløb... 
De tager baby som kejsersnit under alle omstændigheder, medmindre jeg plederer for at jeg gerne vil prøve at føde normalt (det gør jeg ikke).. Jeg ved godt at jeg skal ringe ind hvis vandet går, og at vi så kommer til med det samme.
Ja men kan godt høre dit forløb var forfærdeligt og kan udemærket godt forstå at du ønsker ks - og er vis på at det nok skal gå