Andre der også skal på bordet i næste uge(28)og have snit???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
29 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

XXSS

Tja så nærmere kejsersnittet sig - på torsdag i næste uge sker det.. For mig har det været rigtig underligt at kende datoen på min fødsel  (som jeg får da det ikke gik godt sidst og jeg havde et forløb med over 66 timers veer og ingen fremgang)

Kan man virkelig lade så meget op og være 100% klar - bare fordi at man ved at man skal have kejsersnit?? Her tænker jeg både mentalt og pakkeklar (som jo selvfølgelig er lidt lettere).

Jeg pakkede først mine ting - eller nogle af dem i går, det er slet ikke gået op for mig, at det allerede er i næste uge det sker.

Andre der glæder sig, men som også er nervøse, eller andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

B&J

nej jeg skal dog ikke have et snit men vil da lige ønske dig held og lykke og glæder mig til af høre det er gået godt og se dejlig baby billeder og senere en FB

Anmeld

7. juli 2010

XXSS

B&J skriver:

nej jeg skal dog ikke have et snit men vil da lige ønske dig held og lykke og glæder mig til af høre det er gået godt og se dejlig baby billeder og senere en FB

Tusinde tak  Man kan jo godt blive lidt nervøs, eks. når man læser om zettes efterhånden mange operationer

Rigtig god dag

Anmeld

7. juli 2010

B&J

Tanja78 skriver:

Tusinde tak  Man kan jo godt blive lidt nervøs, eks. når man læser om zettes efterhånden mange operationer

Rigtig god dag

jeg kan godt forst¨å dig men det sker da vist ikke så tit sådan noget eller det håber jeg da ikke... og jeg håber at dit går rigtigt godt

Anmeld

7. juli 2010

Daisy

Uh det lyder spændende og ja det er ikke til at fatte. Det bliver mig om knap 4 uger. Grundet drillebørn der bare ikke vil ligge rigtigt. ( Bliver mit 3 kejsersnit ) Det er uvirkeligt at vide den nøjagtige dato, og at man kan gøre sig helt klar på alle måder.
pøj pøj

Anmeld

7. juli 2010

XXSS

Daisy skriver:

Uh det lyder spændende og ja det er ikke til at fatte. Det bliver mig om knap 4 uger. Grundet drillebørn der bare ikke vil ligge rigtigt. ( Bliver mit 3 kejsersnit ) Det er uvirkeligt at vide den nøjagtige dato, og at man kan gøre sig helt klar på alle måder.
pøj pøj

Hvor skal du have foretaget dit henne om 4 uger??

Jaa det er spændende, vi glæder os. Men tror ikke at jeg kan gøre mig helt klar mentalt... Synes det er lidt svært  fokus denne gang er jo rettet på den lille pige vi har i forvejen

Anmeld

7. juli 2010

<3

Det er meget uvirkeligt. Jeg skulle have haft pks mand.5/11-07 men mit vand gik natten til lørdag og blev mor ved subakut ks lørdag eftermiddag i stedet for. Der var jeg glad for ikke at have fortalt hvornår pks var.

Du skal tænke på at det som oftest er ved aks at der sker forurening og fejl ganske enkelt fordi det skal gå stærkt med at få barnet ud! Helst for lidt siden! En pks eller subakut ks er helt anderledes. Der er god tid og god stemning. Det tog ca. 4min at få Tjalfe ud, som skreg allerede da han fik hovedet ud af maven og fik apgar 10 med det samme, og ca.45min bagefter til at rodet mig færdig. Der var småsnak og hyggesnak på kryds og tværs i stuen og det er der altså ikke ved aks

Tror du skal tage en dyb indånding og NYDE at nu er det lige ved Og lad være med at binde dig fast på at det er torsdag for det kan altså ske før

Anmeld

7. juli 2010

Anne85

Jeg skal ikke under kniven... men jeg skal sættes igang samme dag som du skal have kejsersnit (der er jeg 42+0 og jeg tror squ ikke på jeg går igang af mig selv inden). Så vi kan rigtig følges ad

Anmeld

7. juli 2010

Daisy

Kirle skriver:

Det er meget uvirkeligt. Jeg skulle have haft pks mand.5/11-07 men mit vand gik natten til lørdag og blev mor ved subakut ks lørdag eftermiddag i stedet for. Der var jeg glad for ikke at have fortalt hvornår pks var.

Du skal tænke på at det som oftest er ved aks at der sker forurening og fejl ganske enkelt fordi det skal gå stærkt med at få barnet ud! Helst for lidt siden! En pks eller subakut ks er helt anderledes. Der er god tid og god stemning. Det tog ca. 4min at få Tjalfe ud, som skreg allerede da han fik hovedet ud af maven og fik apgar 10 med det samme, og ca.45min bagefter til at rodet mig færdig. Der var småsnak og hyggesnak på kryds og tværs i stuen og det er der altså ikke ved aks

Tror du skal tage en dyb indånding og NYDE at nu er det lige ved Og lad være med at binde dig fast på at det er torsdag for det kan altså ske før

Vi har også besluttet ikke at sige den nøjagtige dato, man ved jo aldrigt hvad der kan ske. Ja hygge ved et kejsersnit, hvem ville tro det men det passer jo, fordi stemningen er opløftende af forventninger og glæde.

Anmeld

7. juli 2010

Daisy

Tanja78 skriver:

Hvor skal du have foretaget dit henne om 4 uger??

Jaa det er spændende, vi glæder os. Men tror ikke at jeg kan gøre mig helt klar mentalt... Synes det er lidt svært  fokus denne gang er jo rettet på den lille pige vi har i forvejen

Kolding, og nej jeg kommer heller ikke til at sove natten før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.