hvad sker der for mit behov for at bruge penge!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2008

Susan1978

jeg har brugt denne tråd til at få en masse gave ønsker til Emil..

men for pokker hvor ku jeg også godt finde på at købe mig fattig i alt muligt...

det er ikke ret længe siden jeg købte en masse lækkert ej sikke lej hos englestreger.dk fordi der også er udsalg..

elsker bare kvaliteten af det, både til Ea og Emil.. vi hader tøj der strammer... Fri bevægelse i luften.. ;)

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Ny mor

Jeg har altid lyst til at købe en lille ting til ungerne - før var det altid noget til hundene, he, he, men jeg putter lim i lommerne inden jeg går i byen (for det meste...hmmm....:)))
Birgitte (elsker genbrug og loppemarkeder mest.....)

Anmeld

25. juni 2008

Muffinmus

Harh.... DEt kunne være mig der havde skrevet det indlæg.-..,.. Har skisme aldrig brugt så mange penge som det sidste år. Helt i hampen.... ER blevet totalt shoppaholic.

Anmeld

25. juni 2008

Monica

Jge nikker og nikker i mens jeg læser jeres indlæg... Efter jeg er startet på arbejde igen, er det HELT galt. Jeg arbejder i Fields og hold da op hvor kan man brænde mange penge af (hvis man hurtilgt klemmer frokosten ned...) Der er en Levis kidsstore - havde svoret aldrig at købe sådan noget dyrt noget... Men de har jo udsalg(L)(L)...

Jeg er så meget uden for teapeutisk (staves) rækkevide...

Moni - Godt at vi snart har ferie, skal i sommerhus, uden indkøbsmuligheder og intet internet...8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.