hvad sker der for mit behov for at bruge penge!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

ka li ja

vi har ingen, men alligevel SKAL jeg i bilka og handle... jeg har lyst til at kører alle mulige steder hen bare for at købe et eler andet, og bruge vildt af vores enormt billige benzin!..
jeg har også en enorm trang til at få kentucky kylling i dag. ja gad vide hvem der kommer til at betale det!?
jeg ville bare ønske der var no limit på mit kort (ja det er der jo næsten også;)) så jeg bare kunne gå bananas. og købe lige hvad jeg lyster...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Astrid P

Tro mig, jeg kender det... Jeg kom også liiiige til at bruge lidt for mange penge på udsalg hos www.noahogvictoria.dk i mandags, og vi har bare ikke en rød reje efter det bryllup! Og det er jo fandme ikke fordi ungen ligefrem mangler tøj, men det der udsalgs-halløj, det lokker mig i fordærv!

Lærer man nogensinde at være fattig?

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

jeg kæmper også...for vi har heller ikke specielt råd til noget som helst ekstra...nu kommer brylluppet og bilen skal synes...ja og dermed er der jo nogle ting som skal fikses...

jeg skal ud og glo på patholdere i dag, og jeg er bare så bange for at komme til at overforbruge når jeg er ude, for vi kan sgu heller ikke blive ved med at følge med...slet slet ikke!

Anmeld

25. juni 2008

Anja

Uha, ja, det kender jeg godt.

Var på udsalg i går, da en af de gode børnetøjsbutikker i Slagelse har udsalg. Tænkte at denne gange gør jeg det kloge og køber flyverdragter til drengene nu ! Hvor der er minus 40 % - god plan ikke !! ??
Ja, vi plejer at købe Mikk Line og købte da også en brun til Elias magen til den drengene havde sidste vinter, men endte så med at købe en flyver dragt til Jonas fra Lego - først bagefter slog det mig at jeg faktisk har valgt en flyverdragt til ham der er dobbelt så dyr som dem vi plejer at købe (500 kr - 1000 kr) så der der er trukket 40 % fra, ja så har vi faktisk givet 600 kr for en flyverdragt :D:-o Hmmm ... hvad kan jeg sige, den er lækker og virker rigtig kvali så vi bliver sikkert smadder glade for at have købt den.

Men ja, der røg lige i alt 1500 kr på udsalgs shopping til drengene - og det i en periode, hvor vi prøver at spare ! :))

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Tro mig, jeg kender det... Jeg kom også liiiige til at bruge lidt for mange penge på udsalg hos www.noahogvictoria.dk i mandags, og vi har bare ikke en rød reje efter det bryllup! Og det er jo fandme ikke fordi ungen ligefrem mangler tøj, men det der udsalgs-halløj, det lokker mig i fordærv! Lærer man nogensinde at være fattig?[/citat] [rød]NEJ HVOR ER DU BARE STRENG!!!!!!!!!![/rød] så skriver du sgu en adr, på verdens lækreste tøj!!!! det er bare ikke for sjovt det her. er virkelig nødt til at lave noget andet nu, end at sidde ved com. ellers kommer jeg til at købe noget på den side!!! petrol velour bukser... arrrhhmen da!!!! dem mangler vi jo!!!(nu i hvert fald) og hvem skal ha en snak med bankmanden næste gang!!!! det ender galt det her!!!!!!!!!!!!!!!!!:'(

Anmeld

25. juni 2008

Astrid P

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [rød]NEJ HVOR ER DU BARE STRENG!!!!!!!!!![/rød] så skriver du sgu en adr, på verdens lækreste tøj!!!! det er bare ikke for sjovt det her. er virkelig nødt til at lave noget andet nu, end at sidde ved com. ellers kommer jeg til at købe noget på den side!!! [rød]petrol velour bukser[/rød]... arrrhhmen da!!!! dem mangler vi jo!!!(nu i hvert fald) og hvem skal ha en snak med bankmanden næste gang!!!! det ender galt det her!!!!!!!!!!!!!!!!!:'([/citat] JAAAAAH, de er så fede de bukser... Smilla fik den sødeste ballon-nederdel fra ejsikkelej, den er så søj!

Anmeld

25. juni 2008

Siber

Fork, jeg må også bare shoppe! Og vi har bestemt hellere ingen penge oven på det bryllup :(

men jeg må shoppe jeg må shoppe 8D

Knus Siber, der kommer til at shoppe når det er synd for mig!+o(

Anmeld

25. juni 2008

ivfmarie

Siber skriver:

Heh.. ja sådan har jeg det også... Årh hvor er det synd for mig... jeg må hellere købe en lille ting.

Oftest bliver det en ting til ungerne - selvom det var mig det var synd for!?! Man er vel mor? Det er bare fornemmelsen af at bruge penge der er heelende... ikke nødvendigvis det købte!

Anmeld

25. juni 2008

Astrid P

ivfmarie skriver:

Siber skriver:

Heh.. ja sådan har jeg det også... Årh hvor er det synd for mig... jeg må hellere købe en lille ting.

Oftest bliver det en ting til ungerne - selvom det var mig det var synd for!?! Man er vel mor? Det er bare fornemmelsen af at bruge penge der er heelende... ikke nødvendigvis det købte!

Det her fænomen burde man skrive en videnskabelig afhandling om... Det er sgu da interessant at det lader sig gøre at få det bedre fordi man bruger penge. Og det VIRKER!!!

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

ja er det ikke bare uhyggeligt!!!
og nu har jeg endda været så snu at lokke med morten. så jeg kommer afsted ALENE!!! behøver ikke engang ha ungen på slæb!!! uuuhhhhaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.