Min første spunk!(lidt lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Frejsmor

Drømmer skriver:

Det gør mig virkelig ondt på jeres vejne at i skulle miste jeres lille spunk.

Håber virkelig at i snart kan få jeres ønskebarn.

Tusind tak skal du have, det håber jeg virkelig også!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

businesstigger

Det er benhårdt og møg uretfærdigt at skulle igennem sådan en omgang! Så først og fremmest Jeg håber at I kommer ordenligt igennem det og ikke mister modet for at det nok skal lykkes.

Jeg havde en SA i feb. og efter at vi havde mærket efter var vi enige om at vi ville prøve igen med det samme, og blev gravid efter 1. mens. Jeg kan mærke at frygten for at det går galt igen sidder stadig i mig, men oddsne er at det ikke gør, og det gælder også for jer. Håber det snart lykkes og at I får lov til at få en dejlig baby ud af det!

Anmeld

6. juli 2010

Frejsmor

businesstigger skriver:

Det er benhårdt og møg uretfærdigt at skulle igennem sådan en omgang! Så først og fremmest Jeg håber at I kommer ordenligt igennem det og ikke mister modet for at det nok skal lykkes.

Jeg havde en SA i feb. og efter at vi havde mærket efter var vi enige om at vi ville prøve igen med det samme, og blev gravid efter 1. mens. Jeg kan mærke at frygten for at det går galt igen sidder stadig i mig, men oddsne er at det ikke gør, og det gælder også for jer. Håber det snart lykkes og at I får lov til at få en dejlig baby ud af det!

Tusind tak for de søde ord, det varmer rigtig meget!!

Og tillykke med din graviditet og held og lykke!!

Min kæreste har været verdens største støtte og han har været så dejlig, kærlig og omsorgsfuld og vi er enige om at vi skal prøve igen når jeg har haft en enkelt mens og er kommet mentalt ovenpå!!

Vi for at jeg snart er dejlig rund med vores lille sunde og raske ønskebarn!!

Knus Channie

Anmeld

6. juli 2010

Karo

Hvor er jeg ked af at høre at det ikke lykkes for jer i denne omgang

I 2007 mistede jeg også et foster da jeg var i 8 uge Jeg blev helt slået ud af det. Men så skete det utænkelige.................min mens kom ikke efter aborten, og 7 uger efter jeg havde mistet fosteret var jeg gravid igen og 6 uger henne

Idag 2 1/2 år senere er jeg den stolte mor til en dejlig dreng på knap 2 år og en dejlig pige på 3 måneder.

Så selv om alting ser sort ud pt, så skal det nok lysne op. Og bare vent, inden du ved af det sidder du med en lille guldklump i dine arme

Katja

Anmeld

6. juli 2010

Frejsmor

Karo skriver:

Hvor er jeg ked af at høre at det ikke lykkes for jer i denne omgang

I 2007 mistede jeg også et foster da jeg var i 8 uge Jeg blev helt slået ud af det. Men så skete det utænkelige.................min mens kom ikke efter aborten, og 7 uger efter jeg havde mistet fosteret var jeg gravid igen og 6 uger henne

Idag 2 1/2 år senere er jeg den stolte mor til en dejlig dreng på knap 2 år og en dejlig pige på 3 måneder.

Så selv om alting ser sort ud pt, så skal det nok lysne op. Og bare vent, inden du ved af det sidder du med en lille guldklump i dine arme

Katja

Tusind tak for din søde og rigtig opmuntrende ord, det varmer rigtig meget og jo mere jeg hører alle jeres dejlige, livsbekræftende historier, jo mere vækkes håbet i mig om at alt nok skal blive godt igen ovenpå den her forfærdelige oplevelse og at vi nok skal få vores dejlige lille ønskebarn når tiden er ret!!

Knus Channie

Anmeld

6. juli 2010

Leonora

SkrukNu skriver:

Så skete det utænkelige!!

Jeg havde ikke overvejet at det her kunne ske for mig, det var bare ikke en mulighed!!! Men så skete det alligevel!!

Kæresten og jeg var endelig blevet gravide, efter at have prøvet i et helt år!! Endelig var heldet med os - eller det troede jeg i hvert fald!!

Jeg var så glad, så lykkelig og overstadigsk og ovenpå, alt var bare dejligt!!

Lige indtil i onsdags(11. uge af min graviditet)!! Jeg beyndte at bløde en smule ved 14 tiden og min første tanke var, at det bare var en smule pletblødning og at det snart ville gå over.. Men da jeg senere ved 17 tiden stadig blødte og var begyndt at få lidt ondt i maven, blev jeg først rigtig bekymret!! Jeg ringede til vagtlægen og troede egentlig bare jeg ville få et par trøstende ord om at tage det roligt og at det var helt normalt, men i stedet sendte hun mig ud på gynækologisk afdeling på Herlev Hospital, hvor jeg var kl. 18 ca..

Efter nogle timers ventetid og ord fra sygeplejersken, om at det muligvis kunne være en lille blødning efter sex og at jeg jo ikke blødte så meget eller havde kraftige smerter, var jeg mere nede på jorden og klar til at få at vide alt var ok.. Men det var det ikke!!

Jeg kom ind til undersøgelse lidt i 20 og blev så scannet gennem skeden... Da lægen ikke rigtig sagde noget med det samme, vidste jeg godt den var gal og hun sendte bud efter en anden læge, så hun var sikker på at hun så rigtigt!

Min lille spunk var kun svarende til 7+3 og der var ingen hjerte-blink!! Jeg var fuldstændig knust!!

Jeg fik medicin til rigtig at sætte gang i det og på torsdag skal jeg så til kontrolscanning og se min tomme livmoder(har bare slet slet ikke lyst)..

Heldigvis har jeg verdens dejligste kæreste, som virkelig er her for mig og støtter mig og overøser mig med al sin kærlighed og omsorg!!

Vores lille ønskebarn skal nok komme til os når tiden er rigtig - forhåbentlig inden alt for længe!!

Det blev godt nok et lidt langt indlæg det her, men tusind tak til jer der vil læse med, jeg havde bare brug for lige at få det ud og bearbejdet lidt!!

Knus Channie

ÅHHHH nej....din stakkel...hvor er det bare undfair....du må prøve at tænke at der er en mening med det...den lille spunk var måske ikke rask...og så er det bedre at det sker nu....MEn hvor er jeg bare ked pådine vegne...det er ikke sjovt...du skal nok blive gravid igen. Nu ved du at det kan lykkes og næste gang skal der nok komme en lille baby ud af det...

Kæmpe kram og tusind tanker

Fra mig

Anmeld

6. juli 2010

LinLin

SkrukNu skriver:

Tusind tak skal du ha for sine søde ord!!

Ja det er virkelig den mest forfærdelige følelse, det mest forfærdelige jeg nogensinde har været igennem og jeg ønsker det ikke for nogen!!!

Men kan da se du hurtigt blev gravid efter din SA, og hvor er det bare dejligt!!! Jeg begynder mere og mere at tro på folk, når de siger kroppen er mere modtagelig og at man lettere bliver gravid i anden omgang!!

Jeg ønsker dig al held og lykke med din lille guldklump og for at jeg snart har en dejlig rund mave, med den dejligste lille sunde og raske spunk!!

Knus Channie

Tak for det Og ja det gik hurtigt! - stod med en positiv test 5 uger senere!

Håber det kan gå lige så hurtigt for dig/Jer

Anmeld

6. juli 2010

CS

masser af til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.