Min første spunk!(lidt lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Frejsmor

B&J skriver:

nemlig og håber også der snart er en ny spunk

Tusind tak skal du ha søde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Mumto3

Åh, hvor forfærdeligt!!!! det var da virkelige skrækkeligt, og når du så ovenikøbet var nået så langt.

Det er sikkert en ringe trøst men du skal dog vide at det er meget nemmere for kroppen at blive gravid igen, når den 'har prøvet det'  end når det er aller første gang den skal. (det gælder også selvom graviditeten endte i en SA!)

Anmeld

6. juli 2010

Maise

puha, føler med dig. har prøvet det selv to gange i uge 11 at få en SA. fandt ud af 10 år senere at årsagen formentlig  var den at jeg har pco. men har idag en pige på 6 mdr. bare på den igen. man siger jo at har der først været hul igennem skulle det være nemmere at blive gravid igen. for dig.

kæmpetil dig

Anmeld

6. juli 2010

Frejsmor

Tak skal du have, ja det er ikke særlig sjovt at gå og tro man er gravid og at alt er i den skønneste orden, når virkeligheden bare er en helt anden..

Jeg nåede lige præcis at fortælle mine studieveninder om min graviditet og nu skal jeg så fortælle dem at det ikke blev til noget alligevel, har jeg det sgu ikke særlig godt med..

Men tusind tak skal du have, det er også hvad mig og min kæreste er blevet enige om, at det må da gå hurtigere her i andet forsøg, ville være næsten pinefuldt, hvis det skulle tage et helt år mere...

Så vi for at jeg snart er gravid igen med en lille sund og rask spunk, som jeg kan nå at bage færdig!!

Knus

Mumto3 skriver:

Åh, hvor forfærdeligt!!!! det var da virkelige skrækkeligt, og når du så ovenikøbet var nået så langt.

Det er sikkert en ringe trøst men du skal dog vide at det er meget nemmere for kroppen at blive gravid igen, når den 'har prøvet det'  end når det er aller første gang den skal. (det gælder også selvom graviditeten endte i en SA!)

Anmeld

6. juli 2010

Frejsmor

Maise skriver:

puha, føler med dig. har prøvet det selv to gange i uge 11 at få en SA. fandt ud af 10 år senere at årsagen formentlig  var den at jeg har pco. men har idag en pige på 6 mdr. bare på den igen. man siger jo at har der først været hul igennem skulle det være nemmere at blive gravid igen. for dig.

kæmpetil dig

Tusind tak skal du have!!! Er dejligt at høre fra flere sider, at det formentlig ikke kommer til at tage helt så lang tid i anden omgang..

Og dejligt at høre du har fået en dejlig lille datter!!

Knus

Anmeld

6. juli 2010

blomst84

Hvor der bare uretfærdigt nogen gange  føler virkelig med dig og hvor ondt det gør indeni. Har selv oplevet en SA 2 gange og det er en forfærdelig oplevelse. Rigtig dejligt din kæreste er der for dig og hjælper dig   Håber virkelig for dig at du snart bliver gravid igen.. 

Anmeld

6. juli 2010

Frejsmor

blomst84 skriver:

Hvor der bare uretfærdigt nogen gange  føler virkelig med dig og hvor ondt det gør indeni. Har selv oplevet en SA 2 gange og det er en forfærdelig oplevelse. Rigtig dejligt din kæreste er der for dig og hjælper dig   Håber virkelig for dig at du snart bliver gravid igen.. 

Ja livet er nogen gange rigtig uretfærdigt!!!

Men tusind tak for de søde ord!! Er også rigtig dejligt at se du er kommet godt over dine SA'er og er gravid igen - rigtig meget held og lykke med din lille hveps!!

Ja han er rigtig dejlig, kunne ikke ønske mig en bedre kæreste end ham og når tiden er rigtig(inden længe) håber vi at vi får lov at få vores lille ønskebarn!!

Knus Channie

Anmeld

6. juli 2010

LinLin

Åh det lyder PRÆCIST som min SA i nov SÅ FORFÆRDELIGT - er ked af det skulle ske for dig også!

Anmeld

6. juli 2010

FruEllingsen

Det gør mig virkelig ondt på jeres vejne at i skulle miste jeres lille spunk.

Håber virkelig at i snart kan få jeres ønskebarn.

Anmeld

6. juli 2010

Frejsmor

Mor til David skriver:

Åh det lyder PRÆCIST som min SA i nov SÅ FORFÆRDELIGT - er ked af det skulle ske for dig også!

Tusind tak skal du ha for sine søde ord!!

Ja det er virkelig den mest forfærdelige følelse, det mest forfærdelige jeg nogensinde har været igennem og jeg ønsker det ikke for nogen!!!

Men kan da se du hurtigt blev gravid efter din SA, og hvor er det bare dejligt!!! Jeg begynder mere og mere at tro på folk, når de siger kroppen er mere modtagelig og at man lettere bliver gravid i anden omgang!!

Jeg ønsker dig al held og lykke med din lille guldklump og for at jeg snart har en dejlig rund mave, med den dejligste lille sunde og raske spunk!!

Knus Channie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.