Så skete det utænkelige!!
Jeg havde ikke overvejet at det her kunne ske for mig, det var bare ikke en mulighed!!! Men så skete det alligevel!! 
Kæresten og jeg var endelig blevet gravide, efter at have prøvet i et helt år!! Endelig var heldet med os - eller det troede jeg i hvert fald!!
Jeg var så glad, så lykkelig og overstadigsk og ovenpå, alt var bare dejligt!!
Lige indtil i onsdags(11. uge af min graviditet)!!
Jeg beyndte at bløde en smule ved 14 tiden og min første tanke var, at det bare var en smule pletblødning og at det snart ville gå over.. Men da jeg senere ved 17 tiden stadig blødte og var begyndt at få lidt ondt i maven, blev jeg først rigtig bekymret!! Jeg ringede til vagtlægen og troede egentlig bare jeg ville få et par trøstende ord om at tage det roligt og at det var helt normalt, men i stedet sendte hun mig ud på gynækologisk afdeling på Herlev Hospital, hvor jeg var kl. 18 ca..
Efter nogle timers ventetid og ord fra sygeplejersken, om at det muligvis kunne være en lille blødning efter sex og at jeg jo ikke blødte så meget eller havde kraftige smerter, var jeg mere nede på jorden og klar til at få at vide alt var ok.. Men det var det ikke!! 
Jeg kom ind til undersøgelse lidt i 20 og blev så scannet gennem skeden... Da lægen ikke rigtig sagde noget med det samme, vidste jeg godt den var gal og hun sendte bud efter en anden læge, så hun var sikker på at hun så rigtigt!
Min lille spunk var kun svarende til 7+3 og der var ingen hjerte-blink!! Jeg var fuldstændig knust!! 
Jeg fik medicin til rigtig at sætte gang i det og på torsdag skal jeg så til kontrolscanning og se min tomme livmoder(har bare slet slet ikke lyst).. 
Heldigvis har jeg verdens dejligste kæreste, som virkelig er her for mig og støtter mig og overøser mig med al sin kærlighed og omsorg!! 
Vores lille ønskebarn
skal nok komme til os når tiden er rigtig - forhåbentlig inden alt for længe!!
Det blev godt nok et lidt langt indlæg det her, men tusind tak til jer der vil læse med, jeg havde bare brug for lige at få det ud og bearbejdet lidt!!
Knus Channie