At miste tålmodigheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jeg har lige lavet det stunt her til aften, efter en kamp på det groveste... det endte i jeg meget bestemt lå damen ned med et hårdt : nu SKAL du sove!!! og der sker jo bare det modsatte...man får jo bare et barn som skriger endnu mere, og en mor som er endnu mere ude af flippen...:'( så om jeg er stolt, niks, men tror så på den anden side også at det høre med til at mor og barn lærer hinanden at kende! ps/ [rød]hvor mange af jer troede at i kunne stå i den situation da i ønskede jer børn....ikke mig kan jeg love for...:([/rød][/citat] ikke mig troede at alt bare ville gå glat som en barnenumse... Det er derfor jeg lidt frygter Lillebror, for hvad nu hvis der sker det samme og jeg bare bliver endnu mere hidsig... Så står jeg der med to skrigene børn og mig der sidder i et hjørne af huset og vræler fordi jeg ikke orker mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Juniors mor

Kender det også godt! Nogle gange er man bare ved at få nok!! Jeg er dog god til at behærske mig og har aldrig råbt af Julie, men når jeg føler det hele bare er for meget, går jeg en laaaang tur alene når kæresten kommer hjem - synes det hjælper at være lidt alene og få noget frisk luft....:P

Anmeld

25. juni 2008

Sille

jep jep.... jeg kæmper med freja for tiden.. hun er nmlig begyndt i bedste teenager-witch-stil at GRINE højlydt når jeg siger nej eller fjerner hende fra ting... >( uha så ryger mit blodtryk bare helt op.... 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.