At miste tålmodigheden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juni 2008

Plysbjørnen

Sker det nogen sinde for jer???

Jeg må ærligt tilstå at når jeg for 20 gang i løbet af 2 timer har fjernet Laura fra hundekurven, og sagt nej meget bestemt...
Eller når jeg for 5 gang i løbet af en time skal spankulere hele vejen op af trapperne til 1. salen for at ligge Laura ned igen og sige godnat endnu en gang...
Ja så bliver jeg så fløjtende gal at jeg eksplodere, 30 sekunder efter møgfaldet fortryder jeg og trøster (ikke at hun bliver ked af det, tror hun bliver chokkeret)...

hvad gør i for at undgå det sker... Frygter lidt når lillebror kommer hvordan reagere jeg så???

Betina1978

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Nadi

MANGE GANGE :( :'( :$ :S Ja de hoveder beskriver vist meget godt hvordan jeg har det bagefter! Jeg synes jeg er ret god til at tælle til ti og lige falde ned, for det påvirker jo ham at jeg er sur/irriteret. Og ved jo godt at det ikke hjælper noget. Men jeg vil sige det er hovedesageligt her til aften, hvor jeg selv er træt og han ikke gider at sove og er krop umulig. Hvilket han har været her de sidste par aftner, og far kæmper også lige pt med at få ham til at sove! Tror det er sket for enhver mor og jeg tror det vil ske for en hver mor, det gør os jo ikke til dårlige mødre. Det beviser jo bare at vi er mennesker! Jeg tror du vil reagere ens, og det er også okay. Bare man lærer af sine fejl og prøver at kontrollere det. Men det er jeg heller ikke i tvivl om at man som den bedste mor man er for sine børn vil prøve på! -Nadia

Anmeld

24. juni 2008

Hyner

He he ja undskyld men ser lige et billede af mig selv med røg ud af ørene... For JAAAA jeg kender det godt... Og især hvis jeg er lidt træt...
Jeg har bare ALDRIG givet et møgfald... Jeg er løbet enten ovenpå eller udenfor og sparket et eller andet..(vores have er en losseplads pga vores byggeri, så der er nok af skrammel) Råber aldrig når Emma er i huset, og kan simpelthen ikke få mig til det... Men har haft lyst mange mange gange...
(H)Til dig

Anmeld

24. juni 2008

Tynen

Jep!!! Kender det!!

Stella er blevet en ren tikkende bombe.
Med det samme hun får nej, tænder hun fuldstændig af med flitsbue og vilde skrig.
Jeg gider det bare ikke!

Specielt på puslebordet, går hun totalt amok!
Jeg har flere gange sagt hårdt nej til hende - Det tager jo kun 2 sek. at give hende tøj på hvis hun ikke partout skal rejse sig og mosle rundt hele tiden.

Har ikke brændt helt af på hende endnu (7-9-13) Når at går et andet sted hen i hytten inden :$

Anmeld

24. juni 2008

ivfmarie

uh grrrrrr >(. Freja kan pisse mig af på det groveste - hun får mig virkelig heeelt op i det røse felt. Og jeg har råbt ad hende, og sågar klemt hendes arme og lavet benlås på hende! Men fuck hvor er hun dog strid.
Malte derimod kan slet ikke bære hvis jeg skælder ud - heldigvis er det ikke nødvendigt. Han er mere afdæmpet.

Marie - der har hørt at de børn der pisser en mest af, er dem der ligner én selv mest... (?) :S... AArrrh, ka det mon passe?

Anmeld

24. juni 2008

Plysbjørnen

Ja ved godt jeg burde gå, men jeg har et temperament som en p.... og er barnebarn af en havnearbejde... ja jeg er en hidsigprop og har været det hele mit liv... Så nogen gange går det bare galt...

Stella er blevet en ren tikkende bombe.
Med det samme hun får nej, tænder hun fuldstændig af med flitsbue og vilde skrig.

Laura bliver ikke sur hun griner mest og fortsætter så ellers sit foretagende... Hvilket er død træls, for for det første er det op i hundens kurv (hunden forsøger at flygte ud gennem væggen), og ja så får hun fat i tyggeknogle eller pivedyr, som skal i munden hvis ikke vi får hende stoppet i tide...

Men jeg vil sige det er hovedesageligt her til aften, hvor jeg selv er træt og han ikke gider at sove og er krop umulig.

Det er også mest om aftenen når jeg er træt det går galt... Eller når jeg er irriteret på hendes far over at han hjælper for lidt... I denne her uge, hvor jeg skal op kl 4:30 om morgenen for at komme på arbejde (far arbejder aften i denne uge) da kommer han for det første i seng kl lort (efter 24) og ja så sørme om ikke han sover fra at pigen ligger i sin seng og græder... Så mor er meget træt når det bliver aften... Brokker man sig siger han: "du kan da bare vække mig"...

Men tak fordi i kom med nogle råd, må prøve om jeg kan nå at tælle til 10 og tilbage igen...

Betina1978

Anmeld

24. juni 2008

BellaT

Jo, kender det. Phillip er blevet en HIDSIGprop, når han får et nej. Han bliver rasende! Og så bliver han ved med at gøre det han ikke må. For mor skal da virkelig ikke bestemme. Og han skriger virkelig skingert og højt!
Når han vipper på stolen bliver jeg negativ. Og raser indvendig. Har enkelte gange måttet lægge ham ind i kravlegården og lukke døren. Men der går ikke et halvt minut før jeg er hos ham igen:$.
Men har endnu ikke givet ham et møgfald. Har dog flere gange haft lyst til det:$!

Knus fra Helle...

Anmeld

24. juni 2008

Plysbjørnen

der har hørt at de børn der pisser en mest af, er dem der ligner én selv mest... ... AArrrh, ka det mon passe?

Det håber jeg ikke, stakkels Laura så...

Anmeld

24. juni 2008

Loggidut

jeg har lige lavet det stunt her til aften, efter en kamp på det groveste... det endte i jeg meget bestemt lå damen ned med et hårdt : nu SKAL du sove!!! og der sker jo bare det modsatte...man får jo bare et barn som skriger endnu mere, og en mor som er endnu mere ude af flippen...:'( så om jeg er stolt, niks, men tror så på den anden side også at det høre med til at mor og barn lærer hinanden at kende! ps/ hvor mange af jer troede at i kunne stå i den situation da i ønskede jer børn....ikke mig kan jeg love for...:(

Anmeld

24. juni 2008

Tynen

og mig der svor jeg aldrig ville have et barn der græd sig i søvn!
HAHA! - Man var så skide klog FØR man fik dem!! (C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.