Ja ved godt jeg burde gå, men jeg har et temperament som en p.... og er barnebarn af en havnearbejde... ja jeg er en hidsigprop og har været det hele mit liv... Så nogen gange går det bare galt...
Stella er blevet en ren tikkende bombe.
Med det samme hun får nej, tænder hun fuldstændig af med flitsbue og vilde skrig.
Laura bliver ikke sur hun griner mest og fortsætter så ellers sit foretagende... Hvilket er død træls, for for det første er det op i hundens kurv (hunden forsøger at flygte ud gennem væggen), og ja så får hun fat i tyggeknogle eller pivedyr, som skal i munden hvis ikke vi får hende stoppet i tide...
Men jeg vil sige det er hovedesageligt her til aften, hvor jeg selv er træt og han ikke gider at sove og er krop umulig.
Det er også mest om aftenen når jeg er træt det går galt... Eller når jeg er irriteret på hendes far over at han hjælper for lidt... I denne her uge, hvor jeg skal op kl 4:30 om morgenen for at komme på arbejde (far arbejder aften i denne uge) da kommer han for det første i seng kl lort (efter 24) og ja så sørme om ikke han sover fra at pigen ligger i sin seng og græder... Så mor er meget træt når det bliver aften... Brokker man sig siger han: "du kan da bare vække mig"...
Men tak fordi i kom med nogle råd, må prøve om jeg kan nå at tælle til 10 og tilbage igen...
Betina1978
Anmeld