Lækkert hjemmestrik str 50/56 sælges:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. august 2010

Valle81

dorthemus skriver:

Pleaaaaaaaaaaase  Det er så fint!

Men okay, forstår det godt  Kan vi aftale, at jeg skriver til dig i midten af september og hører ad med tid??

Knus Dorthe

Yes - god ide md reminder - jeg går jo i min egen verden af nybagtmor og gravid igen verden - trænger skuk til at blive prikket lidt til i ny og næ - lever i en bobbel:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Yes - god ide md reminder - jeg går jo i min egen verden af nybagtmor og gravid igen verden - trænger skuk til at blive prikket lidt til i ny og næ - lever i en bobbel:0)

Det er en aftale...det er skrevet ind i kalenderen  Håber bare sådan du har tid..ville hade, at min datter skulle have futter og bolero på fra H&M

Anmeld

20. august 2010

Maria.

Valle81 skriver:

Taaaaaaaaaaak - ja det er stækt - på alle måder:0) Kæmpe chock - nu kæmpe glæde:0)

Hvor hurtigt skal du bruge dem - jeg er ved at lave et par til Mathildesmor som jeg skal have fingeren ud af bagedelen og lavet færdig så bummelum om ca 14 dage:0)

De koster 55 kroner og en cardigan og futter - lang cardigan med knapper ned - 200 kroner med det hele:0) Men cardigan tager lige lidt længere tid:0) Lisbethita har en på bestilling i vente - som jeg skal igang med:0)

Ja, det kan jeg forestille mig.. Jeg ville nu heller ikke overveje abort ét sekund hvis jeg var gravid igen! Men chancerne er minimale desværre!

Øv, så kan jeg ski nok ikk nå det.. Hun skal døbes d. 5 september.. Så der skulle jeg bruge futterne..

Anmeld

20. august 2010

Valle81

dorthemus skriver:

Det er en aftale...det er skrevet ind i kalenderen  Håber bare sådan du har tid..ville hade, at min datter skulle have futter og bolero på fra H&M

Jeg gør mit ypperste - det lover jeg - der bliver sat turbo på herhjemme:0)

Hvis du har lyst må du meget gerne tegen - bare skitse eller sende et billede af hvordan du forestiller dig den skal se ud så vi ikke går helt skævt af hinanden:0)

Anmeld

20. august 2010

Valle81

Maria. skriver:

Ja, det kan jeg forestille mig.. Jeg ville nu heller ikke overveje abort ét sekund hvis jeg var gravid igen! Men chancerne er minimale desværre!

Øv, så kan jeg ski nok ikk nå det.. Hun skal døbes d. 5 september.. Så der skulle jeg bruge futterne..

Jeg skynder mig at blive færdig med futterne til Mathildes mor - og er jeg god så kan jeg lave et par på en dag - måske to alt efter Anton - og så kan du have dem - bare du har dem dagen inden dåben så er det vel i tip top:0)

Anmeld

20. august 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Jeg gør mit ypperste - det lover jeg - der bliver sat turbo på herhjemme:0)

Hvis du har lyst må du meget gerne tegen - bare skitse eller sende et billede af hvordan du forestiller dig den skal se ud så vi ikke går helt skævt af hinanden:0)

Selvfølgelig...Det gør jeg

Anmeld

20. august 2010

Valle81

dorthemus skriver:

Selvfølgelig...Det gør jeg

Super duper:0)

Anmeld

20. august 2010

Valle81

Tøser jeg hopper i seng nu - men kigger i orgen tidlig og svarer jer der:0)

Kys og knus

Anmeld

20. august 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Super duper:0)

Kun boleroen...futterne er lige som de skal være

Anmeld

20. august 2010

Maria.

Valle81 skriver:

Jeg skynder mig at blive færdig med futterne til Mathildes mor - og er jeg god så kan jeg lave et par på en dag - måske to alt efter Anton - og så kan du have dem - bare du har dem dagen inden dåben så er det vel i tip top:0)

Årh du er en skat!

Jeg vil også gerne have en cardigan.. Men den haster ikke.. Den må gerne være str. 68 eller 6 måneder eller hva størrelserne hedder.. I sådan en gammel rosa? Ligesom den farve futterne har?

Skal jeg lige måle hendes fod i morgen? Hun er næsten 15 uger når hun skal døbes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.