Lækkert hjemmestrik str 50/56 sælges:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. august 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Forresten - jeg sætter råhvidt bånd i -da jeg selv synes du skal putte båndet i så båndet på dåbskjolen og futter er ens:0)

Ej hvor billigt...de er så søde  Hvor store skal de være tror du og hvor lang tid i forvejen skal jeg bestille? Hun skal først døbes den 10. oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Valle81

dorthemus skriver:

Ej hvor billigt...de er så søde  Hvor store skal de være tror du og hvor lang tid i forvejen skal jeg bestille? Hun skal først døbes den 10. oktober

Jamen så tager jeg 100 - ej pjat 55 kroner:0)

Jamen jeg skriver dig op på min liste og så laver jeg dem og kontaker dig når jeg har dem klar:0) Så ordner vi det praktiske der:0)

Jeg har lavet til lisbethita's datter til hendes barnedåb og de skulle også passe til en 4 1/2 måned - og de passe perfekt - men jeg plejer lige at bede om fodlængden - så har jeg lidt at gå efter og bruger Anton som tilpasser:0)

Anmeld

20. august 2010

Maria.

Valle81 skriver:

Hejsa -

Jeg strikker gerne på bestilling - men er lidt hængt op i tiden - her er lidt af hvad jeg ellers har lavet:0)

Hej Søde..

Tillykke med de 2 steger.. Stærkt!

Hvor hurtigt kan du have et par råhvide futter klar?

Og hva vil en cardigan som denne koste med knapper hele vejen ned? Også gerne i råhvid eller den farve som futterne har..?

Anmeld

20. august 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Med garn og forsendelse så er det 55 kroner:0)

Hvad ville en lille trøje/bolero med lange ærmer koste? Tænker én med en enkelt lille knap/hægte som passer til futterne Dåbskjolen har nemlig korte ærmer.

Og hvad slags garn er det? Jeg har selv mange traumer fra min barndom om uld der klør og kradser

Anmeld

20. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Hej Søde..

Og hva vil en cardigan som denne koste med knapper hele vejen ned? Også gerne i råhvid eller den farve som futterne har..?

Haha to sjæle én tanke

Anmeld

20. august 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Jamen så tager jeg 100 - ej pjat 55 kroner:0)

Jamen jeg skriver dig op på min liste og så laver jeg dem og kontaker dig når jeg har dem klar:0) Så ordner vi det praktiske der:0)

Jeg har lavet til lisbethita's datter til hendes barnedåb og de skulle også passe til en 4 1/2 måned - og de passe perfekt - men jeg plejer lige at bede om fodlængden - så har jeg lidt at gå efter og bruger Anton som tilpasser:0)

Fantastisk...jubii

Anmeld

20. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Haha to sjæle én tanke

Hehe.. De er så søde..

Anmeld

20. august 2010

Valle81

dorthemus skriver:

Hvad ville en lille trøje/bolero med lange ærmer koste? Tænker én med en enkelt lille knap/hægte som passer til futterne Dåbskjolen har nemlig korte ærmer.

Og hvad slags garn er det? Jeg har selv mange traumer fra min barndom om uld der klør og kradser

Hmm jeg tænker lige 175 kroner med det hele - og jeg vil nok vælge at strikke det i en lækker bomuld for til barnedåb er det af erfaring at barn og bærer har det varmt - så uld bliver for varmt og varme og uld - krads:0)

Og en lille bolero skulle sagtens kunne lade sig gøre:0)

Jeg har lidt andet jeg skal have lavet - er hængt op af bestilling på futter og cardigans  - bombummelum:0) åhh ved sku ikke helt om jeg kan nå det - er bange for at love for meget - det tager mig nemlig nemt 14 dage at lave trøje - Anton tager jo lidt meget tid:0)

Anmeld

20. august 2010

Valle81

Maria. skriver:

Hej Søde..

Taaaaaaaaaaak - ja det er stækt - på alle måder:0) Kæmpe chock - nu kæmpe glæde:0)

Hvor hurtigt skal du bruge dem - jeg er ved at lave et par til Mathildesmor som jeg skal have fingeren ud af bagedelen og lavet færdig så bummelum om ca 14 dage:0)

De koster 55 kroner og en cardigan og futter - lang cardigan med knapper ned - 200 kroner med det hele:0) Men cardigan tager lige lidt længere tid:0) Lisbethita har en på bestilling i vente - som jeg skal igang med:0)

Anmeld

20. august 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Hmm jeg tænker lige 175 kroner med det hele - og jeg vil nok vælge at strikke det i en lækker bomuld for til barnedåb er det af erfaring at barn og bærer har det varmt - så uld bliver for varmt og varme og uld - krads:0)

Og en lille bolero skulle sagtens kunne lade sig gøre:0)

Jeg har lidt andet jeg skal have lavet - er hængt op af bestilling på futter og cardigans  - bombummelum:0) åhh ved sku ikke helt om jeg kan nå det - er bange for at love for meget - det tager mig nemlig nemt 14 dage at lave trøje - Anton tager jo lidt meget tid:0)

Pleaaaaaaaaaaase  Det er så fint!

Men okay, forstår det godt  Kan vi aftale, at jeg skriver til dig i midten af september og hører ad med tid??

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.