Koldskål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

..

Jeg ville aldrig servere det for gæster og ville nok blive skuffet hvis vi fik det serveret nogen steder. Når det er sagt vil jeg sige at vi har fået det til aftensmad flere gange, vi drysser havregryn på. Det er sundt og mætter godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Tina2

Ville heller ikke servere det til gæster, men vi fik det forleden da det var rigtig varmt, og vi ikke rigtig havde lyst til andet....

Er dog ikke noget der mætter til jeg skal i seng, men jeg plejer at spise det med lidt crunch, jordbær, banan eller appelsin i:-)

Anmeld

6. juli 2010

LinLin

Når det er varmt og man ikke har den store appetit, synes jeg det er ok aftensmad...

Anmeld

6. juli 2010

misslea

Kirle skriver:

Ja det mætter (nogengange hvis det er varmt nok ) og så drop dog kammerjunkerne og server koldskål med friske jordbær og banan med en dejlig hjemmebagt bolle med smør ved siden af

Tror jeg vil have koldskål i aften mums

Sådan spiser vi det også her!!!

Bryder mig slet ikke om kammerjunkere... men til gengæld er frugt super lækkert til/i!!!! Og ja - en god bolle ved siden af, er også perfekt... så får man mæthedsfornemmelsen!!!!

Anmeld

6. juli 2010

Loa

I sommerheden som nu, kan jeg sagtens selv finde på at spise det til aften, tror dog aldrig jeg ligefrem ville servere det til gæster..... Kun som dessert......

Anmeld

6. juli 2010

Nadia&Daniel

Har stemt ja - men men men, vil selv sige nej tak til indbydelsen pga kan ikke lide koldskål. Men vist det bliver sagt at menuen står på koldskål, og man er indforstået med det, så ja

Anmeld

6. juli 2010

Corn

Det kommer jo nok an på hvilken slags koldskål...

Herhjemme laver vi det selv af kærnemælk og tykmælk og spiser så frugt til fx jordbær og banan, og så synes jeg sagtens det kan mætte og være sundt...

Men køber man det tynde pjask i butikken med alt det sukker i, så nej...

Anmeld

6. juli 2010

Mira0911

Her kan vi sagtens få koldskål til aftensmad når vi er alene... Med frugter, eller hvad vi nu brænder for...

Det er noget man selv afgøre om det kan serveres som aftensmad...

Anmeld

6. juli 2010

Kaufie

Macaab skriver:

Det kommer jo nok an på hvilken slags koldskål...

Herhjemme laver vi det selv af kærnemælk og tykmælk og spiser så frugt til fx jordbær og banan, og så synes jeg sagtens det kan mætte og være sundt...

Men køber man det tynde pjask i butikken med alt det sukker i, så nej...

Nemlig - er det varianten med tykmælk er den mere fyldig og kan deror godt gøre det ud for aftensmad på en varm dag - eller en dag, hvor man har spist meget i løbet af dagen og egentlig slet ikke er sulten til aften....

Anmeld

6. juli 2010

Bavianis

Hallo damer!

Al den snak om koldskål - nu har jeg været nede og købe en liter, da jeg bare SKULLE have det efter al Jeres snak om koldskål!

Hrmf! - og velbekomme!

- Jeg skal nok lige rapoortere om jeg bliver mæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.