Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.. Kan det defineres som aftensmad?
Er nu blevet budt på denne "ret" 2 gange på 14 dage ved et vennepar... Jeg gik direkte hjem og tømte køleskabet bagefter.Er jeg den eneste der ikke synes at det mætter som et måltid aftensmad nu engang skal?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan lige tilføje at 10 kammerjunker svarer til en guldbar! Så klart NEJ!!!
Jeg synes hellere ikke at det mætter! Det er jo lige som at spise en kiks og drikke en liter mælk. Så nej, der skal noget mere til hvis de i hvert fald skal være sundt og nærende
i mine øjne er det altså en dessert / efterret... det er lidt som at servere is til aftensmad... det er der vel ingen der kunne finde på??
Nej sgu da... koldskål er og bliver dessert - og ja 25 stk kalorier pr kammerklunke... jeg ville også tage hjem og tømme køleskabet
jeg har fået koldskål til aften i dag.. men havde også kværnet en pose æbleskiver i eftermiddag for at få tømt fryseren Normalt bliver jeg ikke mæt af det, og tror da også jeg skal have en toast om lidt
Nej det er en snack :0)
Kan dog godt på en sindsyg varm sommerdag spise det som aftensmad da jeg ofte når det er varmt ikke har appetit.
Meeeeeeeeeeeeen fra selv at lige spise det i sådan en vending til at tilbyde venner det som aftensmad................der er laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt:0
jeg bliver mæt af koldskålmmh fik det lige i går
jeg vil mene det ikke kan serveres som aftensmad andet end hjemme uden gæster...så skulle det være som dessert...men nej ikke aftensmad....
Tynen skriver: .. Kan det defineres som aftensmad? Er nu blevet budt på denne "ret" 2 gange på 14 dage ved et vennepar... Jeg gik direkte hjem og tømte køleskabet bagefter.Er jeg den eneste der ikke synes at det mætter som et måltid aftensmad nu engang skal?
For sadan da, Tryne.
Du beder jo også selv om det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128