Uge 37(36+2) Er den ikke snart sunket??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

CamillaT89

Astasmor skriver:

når okay. det kunne jeg heller ikke selv mærke før lige op til fødslen. så det kommer måske men nu er alle graviditeter jo helt forskellige.

Ja, de er helt forskellige, men jeg kan nu ikke lade være med at sammenligne med andre alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

CamillaT89

Tina2 skriver:

Iflg. den termin jeg havde først, som var den der passede fødte jeg på termin, men til NF rykkede de mig 4 dage frem, så iflg den fødte jeg jo så 4 dage over tid....

Ja okay. Så må man jo gå ud fra, at den første var rigtig

Anmeld

5. juli 2010

NinaNymannMadsen

ct skriver:

Ja, de er helt forskellige, men jeg kan nu ikke lade være med at sammenligne med andre alligevel.

nej det kan man ikke. kan jeg godt selv huske da jeg var gravid.

Anmeld

5. juli 2010

mor_sabina

ct skriver:

Jeg KAN ikke mere nu. Jeg glæder mig sååå meget til at se, holde, mærke og dufte min lille dreng. Og selvfølgelig også til at slippe af med det her uhyre af en krop!!

Giv mig lige lidt håb; Er den ikke snart sunket??

Første billede er fra uge 34

Andet billede er fra uge 36

Og de sidste to er fra idag i uge 37

Nu er det billede poppet op så mange gange på min skærm at jeg er nødt til at kommentere.

Først tænkte jeg : kæft en stor og grim mave (læs mega misundelig)

Så tænkte jeg: Den gider jeg ikke kommentere puha (læs endnu mere misundelig

Og nu er jeg så misundelig at jeg er nødt til at gå til bekendelse for det græser sig til en lovovertrædelse

Je gsiger det lige ud: HOLD KÆFT en vanvittig lækker lækker mave, tør næsten ikke kigge når engang der kommer billeder af guldet

Anmeld

5. juli 2010

CamillaT89

mor_sabina skriver:

Nu er det billede poppet op så mange gange på min skærm at jeg er nødt til at kommentere.

Først tænkte jeg : kæft en stor og grim mave (læs mega misundelig)

Så tænkte jeg: Den gider jeg ikke kommentere puha (læs endnu mere misundelig

Og nu er jeg så misundelig at jeg er nødt til at gå til bekendelse for det græser sig til en lovovertrædelse

Je gsiger det lige ud: HOLD KÆFT en vanvittig lækker lækker mave, tør næsten ikke kigge når engang der kommer billeder af guldet

Haha. Tak for et godt grin Hvor er du sød og sjov! Tusind, tusind tak

Anmeld

6. juli 2010

mor_sabina

ct skriver:

Haha. Tak for et godt grin Hvor er du sød og sjov! Tusind, tusind tak

Følte mig faktisk ret så uartig at sidde og tænke sådan, så var nødt til at kommentere for at kunne sove i nat Men den er virkelig bare smuk smuk smuk den mavse. Held og lykke
(og tak for kommentaren til flipsen han er endnu skønnere real live)

Anmeld

6. juli 2010

CamillaT89

mor_sabina skriver:

Følte mig faktisk ret så uartig at sidde og tænke sådan, så var nødt til at kommentere for at kunne sove i nat Men den er virkelig bare smuk smuk smuk den mavse. Held og lykke
(og tak for kommentaren til flipsen han er endnu skønnere real live)

Du har fået tilgivelse herfra! Og endnu engang tak - Du må da også ha' held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.