Uge 37(36+2) Er den ikke snart sunket??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

twinboys

ct skriver:

Var det pga. komplikationer i graviditeten, eller var det ellers gået, som det skulle? Og de ser da ud til at have det godt på de billeder, jeg har set, så jeg går ikke ud fra, at de har fået nogle men fra det!?

Det må også være hårdt og komme helt som et chok, når I ikke var forberedte på det, kunne jeg forestille mig. 

Hejsa alt forløb som det skulle i graviditeten, men pludselig gik jeg i fødsel...

Fødte to velskabte drenge som virkelig fik en hård start på livet...

Du kan læse om vores forløb på vores hjemmeside og nej vi slap ikke uden mén...

www.twinboys.dk

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Tina2

ct skriver:

Jeg KAN ikke mere nu. Jeg glæder mig sååå meget til at se, holde, mærke og dufte min lille dreng. Og selvfølgelig også til at slippe af med det her uhyre af en krop!!

Giv mig lige lidt håb; Er den ikke snart sunket??

Første billede er fra uge 34

Andet billede er fra uge 36

Og de sidste to er fra idag i uge 37

Jeg synes bestemt også det ser ud til den er sunket fint

Vildt flot mave du har! Jeg havde også en meget stor mave med min søn, og han stod MEGET dybt, så til sammenligning kan du se min mave fra dengang.... Det er taget 1½ time inden han er født..... Og min mave var bestemt sunket meget.... Gjorde den omkring uge 36-37....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2010

NinaNymannMadsen

den er hvertfald sunket det kan man godt se. kan du ikke også selv mærke at den er sunket. kan da huske at da min mave sang der kunne jeg ligepludselig få luft bedre end før og kunne da ha mere plads i maven.

Anmeld

5. juli 2010

CamillaT89

Tina2 skriver:

Jeg synes bestemt også det ser ud til den er sunket fint

Vildt flot mave du har! Jeg havde også en meget stor mave med min søn, og han stod MEGET dybt, så til sammenligning kan du se min mave fra dengang.... Det er taget 1½ time inden han er født..... Og min mave var bestemt sunket meget.... Gjorde den omkring uge 36-37....

Jeg kan faktisk godt se en lighed mellem vores maver. Fødte du før eller efter termin?

Anmeld

5. juli 2010

CamillaT89

Astasmor skriver:

den er hvertfald sunket det kan man godt se. kan du ikke også selv mærke at den er sunket. kan da huske at da min mave sang der kunne jeg ligepludselig få luft bedre end før og kunne da ha mere plads i maven.

Jo, jeg har faktisk nemmere ved at få luft, og der er heller ikke tryk på ribben mere, når jeg sidder ned. Men jeg kan ikke mærke hans hoved støde på i bækkenet, som så mange beskriver.

Anmeld

5. juli 2010

NinaNymannMadsen

ct skriver:

Jo, jeg har faktisk nemmere ved at få luft, og der er heller ikke tryk på ribben mere, når jeg sidder ned. Men jeg kan ikke mærke hans hoved støde på i bækkenet, som så mange beskriver.

når okay. det kunne jeg heller ikke selv mærke før lige op til fødslen. så det kommer måske men nu er alle graviditeter jo helt forskellige.

Anmeld

5. juli 2010

CamillaT89

twinboys skriver:

Hejsa alt forløb som det skulle i graviditeten, men pludselig gik jeg i fødsel...

Fødte to velskabte drenge som virkelig fik en hård start på livet...

Du kan læse om vores forløb på vores hjemmeside og nej vi slap ikke uden mén...

www.twinboys.dk

Majbritt

Nøj, en stærk fortælling! Det er jo slet ikke til at sætte sig ind i. Hvor har I været seje - både dig, Casper, Alexander og Oliver. Jeg sender jer min dybeste respekt og medfølelse! 

Anmeld

5. juli 2010

Malene

Syntes det ser ud som om den er sunket.

Anmeld

5. juli 2010

twinboys

ct skriver:

Nøj, en stærk fortælling! Det er jo slet ikke til at sætte sig ind i. Hvor har I været seje - både dig, Casper, Alexander og Oliver. Jeg sender jer min dybeste respekt og medfølelse! 

Tusind tak søde...

Majbritt

Anmeld

5. juli 2010

Tina2

ct skriver:

Jeg kan faktisk godt se en lighed mellem vores maver. Fødte du før eller efter termin?

Iflg. den termin jeg havde først, som var den der passede fødte jeg på termin, men til NF rykkede de mig 4 dage frem, så iflg den fødte jeg jo så 4 dage over tid....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.