Uge 37(36+2) Er den ikke snart sunket??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

CamillaT89

twinboys skriver:

Jeps alt alt alt for tidligt...

Var det pga. komplikationer i graviditeten, eller var det ellers gået, som det skulle? Og de ser da ud til at have det godt på de billeder, jeg har set, så jeg går ikke ud fra, at de har fået nogle men fra det!?

Det må også være hårdt og komme helt som et chok, når I ikke var forberedte på det, kunne jeg forestille mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Jibbe

Ja synes også den er sunket... og endnu mere struttende nu.. det er helt vildt... men det er jo også bare fordi jeg er vant til min egen runde mave Vi krydser fingre for at din nabo har ret!

Anmeld

4. juli 2010

CamillaT89

lillespurv19 skriver:

Jamen så håber vi naboen har ret så du ikke går de trælse 14 dage over fødte heldigvis selv 39 + 1 Når du når 37 + 0 sender jeg en bunke vestøv med posten

Ja, det læste jeg lige i den anden tråd - du er en af de heldige. Dejligt! Jeg glæder mig ubeskrivelig meget til at modtage det, kan du tro

Anmeld

4. juli 2010

Koen.

ct skriver:

Ja, det læste jeg lige i den anden tråd - du er en af de heldige. Dejligt! Jeg glæder mig ubeskrivelig meget til at modtage det, kan du tro

Ja, men havde forberedt mig på at gå over tid, men niks Det var godt, så håber jeg det virker!

Anmeld

4. juli 2010

CamillaT89

Caroline86 skriver:

jo jo, søde! Den er da god nok... Han putter sig nedad nu

Skønt! Så må han gerne snart finde vejen ud

Anmeld

4. juli 2010

CamillaT89

Jibbe skriver:

Ja synes også den er sunket... og endnu mere struttende nu.. det er helt vildt... men det er jo også bare fordi jeg er vant til min egen runde mave Vi krydser fingre for at din nabo har ret!

Ja, vi gør! Og jeg krydser også for, at du også får din ud lidt før termin Tanken om at gå over tid er bare slet ikke tiltrækkende, synes jeg! 

Anmeld

4. juli 2010

CamillaT89

lillespurv19 skriver:

Ja, men havde forberedt mig på at gå over tid, men niks Det var godt, så håber jeg det virker!

Jeg tror egentlig desværre også, det påvirker længden af graviditeten at gå og være utålmodig - altså i forkert retning! Det kunne være, jeg skulle begynde at acceptere, at jeg ikke selv er herre over det, bare for at få ham ud. Nå, så nemt er det vel ikke  

Anmeld

4. juli 2010

Jibbe

ct skriver:

Ja, vi gør! Og jeg krydser også for, at du også får din ud lidt før termin Tanken om at gå over tid er bare slet ikke tiltrækkende, synes jeg! 

Takker ellers bliver han jo også aaalt for stor derinde  Godt vi kan heppe på hinanden

Anmeld

5. juli 2010

CamillaT89

Jibbe skriver:

Takker ellers bliver han jo også aaalt for stor derinde  Godt vi kan heppe på hinanden

Ja, der er jo nogen, der skal gøre det  

Anmeld

5. juli 2010

Koen.

ct skriver:

Jeg tror egentlig desværre også, det påvirker længden af graviditeten at gå og være utålmodig - altså i forkert retning! Det kunne være, jeg skulle begynde at acceptere, at jeg ikke selv er herre over det, bare for at få ham ud. Nå, så nemt er det vel ikke  

Nej er ikke sikkert det virker, men så føles tiden nok ikke så lang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.