Hvad synes I om navnet Leo??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

L.J.L

LotteN skriver:

Ja, det kunne der nok være noget om

Men nu må vi se, der er nok 1 års tid til der kommer en lillebror eller lilleøster - skulle bare lige høre hvad I andre tænkte om navnet.

Og kan jo se der er meget forskellige meninger om det!

Arrh men "Lille Leo" det kan da ikke andet end at lyde kært i mine ører Må prøve at overtale manden, hvis den næste bliver en dreng! "Lauritz og Leo" Det lyder da også godt, hihi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg kan rigtig godt lide det. 

Anmeld

5. juli 2010

LotteN

Arrh men "Lille Leo" det kan da ikke andet end at lyde kært i mine ører Må prøve at overtale manden, hvis den næste bliver en dreng! "Lauritz og Leo" Det lyder da også godt, hihi.

hehe, det kunne da godt ske.

Herhjemme har Laurits også været oppe og vende da vi ventede os den første, da philips anden bedstefar hedder Laurits

Anmeld

5. juli 2010

*A*

Miia90 skriver:

NEJ det kan man bare ikk hedde, jo som gammel. men ikk som baby, barn og voksen :/

jeg tænker på sussi og leo

sorry

Lige præcis... Jeg tænker også på Sussi og Leo, så jeg er godtnok ikke ret pjattet med navnet.

Eller er der jo Elo og Ole, vis altså bogstaverne skal være de samme - ikke at det gør mig mere vild med navnet 

Men det er jo heldigvis op til jer selv og ikke os andre

Anmeld

5. juli 2010

LotteN

*A* skriver:

Lige præcis... Jeg tænker også på Sussi og Leo, så jeg er godtnok ikke ret pjattet med navnet.

Eller er der jo Elo og Ole, vis altså bogstaverne skal være de samme - ikke at det gør mig mere vild med navnet 

Men det er jo heldigvis op til jer selv og ikke os andre

Det har nu intet med bogstaverne at gøre - bar evar bare pga kærestens bedstefars navn vi tænkte...

Jeg helt klart ikke jer andre der skal bestemme et, men ville bare lige høre hvad I andre tænker om sådan et navn, når jeg ikke hlt selv kan finde ud af hvad jeg synes om det

Anmeld

5. juli 2010

*A*

Det er jo det. Det er svært med navne synes jeg!

Anmeld

5. juli 2010

MariaJ

Jeg synes det er rigtig fint . Her hedder mandens nevø Leo, så det er ikke et navn der kunne være aktuelt hos os, men forbinder det absolut med en dejlig dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.