Hvad synes I om navnet Leo??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.801 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

LotteN

Nu skal jeg høre jer

Vi sad her til aften og snakkede navne for sjøv - man ved jo aldrig hvornår nr. 2 skulle komme på tale!

Philips bedstefar hedder Leo og vi snakkede om det - men kunne ikke helt finde ud af hvad vi synes om det.

Så hvad tænker I om navnet Leo når i hører det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

L.J.L

Jeg synes det er rigtig sødt Min oldefar hed Leo, og ville godt have haft min søn skulle hedde det, men de ¨r blev jeg nedstemt af manden

Anmeld

4. juli 2010

Josesmor

Jeg bryder mig ikke og det  Kender en lille dreng på 3 der hedder leo...., hmmm, tja..., ik min stil, men smag og behag

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

linselouise skriver:

Jeg synes det er rigtig sødt Min oldefar hed Leo, og ville godt have haft min søn skulle hedde det, men de ¨r blev jeg nedstemt af manden

jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kan lide det - på en måde synes jeg det er sødt, men når jeg så sidder og ser en 16 årige knægt foran mig hedde Leo, synes jeg ikke helt det hænger sammen

Anmeld

4. juli 2010

B&J

LotteN skriver:

jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kan lide det - på en måde synes jeg det er sødt, men når jeg så sidder og ser en 16 årige knægt foran mig hedde Leo, synes jeg ikke helt det hænger sammen

jeg sidder også bare og siger Leo det er ikke grimt overhovede men ja nok fordi jeg ikke kender nogle der hedder så bliver det lidt mærkeligt sidder bare inde i hovede leo leo leo umm ja leo hihihihi tror faktisk jeg er vild med det for det er ikke så mange der hedder eller jeg kender ikke nogle 

Anmeld

4. juli 2010

Josesmor

LotteN skriver:

nej sådan har jeg det også.. jeg har en fætter der hedder Keld.. Har aldrig forstået hvordan nogen kan kalde deres søn KELD!!?? Jeg ser olsen banden for mig ... Men nu er han vidst 15-16 år, og kan ikke hedde andet end Keld... han ER en Keld nu

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

B&J skriver:

jeg sidder også bare og siger Leo det er ikke grimt overhovede men ja nok fordi jeg ikke kender nogle der hedder så bliver det lidt mærkeligt sidder bare inde i hovede leo leo leo umm ja leo hihihihi tror faktisk jeg er vild med det for det er ikke så mange der hedder eller jeg kender ikke nogle 

hehe, det er lige åsdan jeg har det... sidder og sige det inde i mit hovede hele tiden og er bare sådan i tvivl om det er  eller  

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

Sama skriver:

nej sådan har jeg det også.. jeg har en fætter der hedder Keld.. Har aldrig forstået hvordan nogen kan kalde deres søn KELD!!?? Jeg ser olsen banden for mig ... Men nu er han vidst 15-16 år, og kan ikke hedde andet end Keld... han ER en Keld nu

nej, det er nok det. når først de har heddet det og man kender dem, så er det nok bare sådan det er... men jeg kan også huske første gang jeg hørte navnene Lauge og Villads - men nu elsker jeg de to navne - nok fordi de to børn jeg kender der hedder det, er fantastiske

Anmeld

4. juli 2010

B&J

LotteN skriver:

hehe, det er lige åsdan jeg har det... sidder og sige det inde i mit hovede hele tiden og er bare sådan i tvivl om det er  eller  

kan jeg godt forså men du kan jo altid have et andet navn i hovede så kan i jo se hvad drengen ligner når den kommer ud for det kunne være han lige var en leo....

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

B&J skriver:

kan jeg godt forså men du kan jo altid have et andet navn i hovede så kan i jo se hvad drengen ligner når den kommer ud for det kunne være han lige var en leo....

nu er drengen jo hverken undervejs eller på vej ud, så der er lææænge til at spekulere i endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.