Hvad synes I om navnet Leo??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

B&J

LotteN skriver:

nu er drengen jo hverken undervejs eller på vej ud, så der er lææænge til at spekulere i endnu

hihihi ja det er der da griner... så kan i nå af finde mange navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Miia90

NEJ det kan man bare ikk hedde, jo som gammel. men ikk som baby, barn og voksen :/

jeg tænker på sussi og leo

sorry

Anmeld

4. juli 2010

twinboys

Hejsa synes det var lidt specielt i starten, men passer nu et barn der hedder det, og er faktisk blevet mere glad for det... Men omverden rynker på næsen af det og spørger kan man hedde det...

Men synes det er okay

Majbritt

Anmeld

4. juli 2010

Malthesmoar

LotteN skriver:

Nu skal jeg høre jer

Vi sad her til aften og snakkede navne for sjøv - man ved jo aldrig hvornår nr. 2 skulle komme på tale!

Philips bedstefar hedder Leo og vi snakkede om det - men kunne ikke helt finde ud af hvad vi synes om det.

Så hvad tænker I om navnet Leo når i hører det?

Hmm tænker straks Sussi & Leo,

ik min stil..

Anmeld

4. juli 2010

CS

Synes det er et lækkert navn kommer til at tænke på Leonardo Dicaprio

Anmeld

4. juli 2010

oo

jeg har kørt en heftig kampagne for at få Leo på som mellemnavn til en evt nummer to søn (1. søns navn er på plads nemlig ), så jeg er all for Leo!

Anmeld

5. juli 2010

Miss.Sunshine

bryder mig ikke om det

Anmeld

5. juli 2010

L.J.L

LotteN skriver:

jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kan lide det - på en måde synes jeg det er sødt, men når jeg så sidder og ser en 16 årige knægt foran mig hedde Leo, synes jeg ikke helt det hænger sammen

Til den tid hvor han er blevet teenager, vil jeg næsten tro at Leo vil være et af de mere almindelige navne i forhold til hvad folk kalder deres små børn idag, tror du ikke?

Anmeld

5. juli 2010

LotteN

linselouise skriver:

Til den tid hvor han er blevet teenager, vil jeg næsten tro at Leo vil være et af de mere almindelige navne i forhold til hvad folk kalder deres små børn idag, tror du ikke?

Ja, det kunne der nok være noget om

Men nu må vi se, der er nok 1 års tid til der kommer en lillebror eller lilleøster - skulle bare lige høre hvad I andre tænkte om navnet.

Og kan jo se der er meget forskellige meninger om det!

Anmeld

5. juli 2010

tinasmor

Ikke lige min smag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.