Uge 29 (28+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Tina2

merichs skriver:

WOW! Den er stor! Sidder med store øjne og åben mund  Men synes den ser meget fin ud  Kan dog godt forstå du håber på en mindre mave denne gang.

Ja, min veninde sagde den var større end de tvillingemaver hun havde set  Var altså også liiiige i overkanten, var jo ved at falde forover!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

merichs

Tina2 skriver:

Ja, min veninde sagde den var større end de tvillingemaver hun havde set  Var altså også liiiige i overkanten, var jo ved at falde forover!!!!!

Haha ja det var jo lige før du skulle gå med en tung rygsæk for at gi ligevægt

Anmeld

4. juli 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Åhhh ja, sådan var det også da jeg havde født Filuca og tabt de 25 kg jeg tog på + 5 ekstra da hun var 4 mdr... Ku ikke se nogen forskel på kroppen..... Det kom først da jeg havde været gravid med Milas.....! Dog ikke sådan vildt meget, men selvom jeg kom ned på normalvægten igen efter de 31 kg, så synes jeg der kom lidt "dansehåndtag" og sår'n....

Men altså, jeg håber så inderligt jeg kan slippe for strækmærker også denne gang!!! Ved godt det ikke er verdens undergang at få dem, men har altså ingen haft de andre gange trods de sindssyge vægtøgninger, så jeg vil virkelig TUDE hvis jeg får denne gang!!!! Så X lige for jeg ingen får

Det er da superflot du kun mangler 4 kg, dem skal du nok få kylet af!!!  Ammer du stadig? Jeg plejer at ha' fantastisk hjælp til at tabe mig grundet amning, men det gik jo noget langsommere med at tabe mig sidst end første gang, så håber da virkelig ikke det skal være en kamp uden lige denne gang! Men mange siger jo "ja, vent du bare, 3. gang er den værste, der VIL blive nogle kg siddende" (sagde folk også 2. gang)!!!

Men ihhh, som jeg glæder mig til trunten kommer  Filuca lå inde hos mig til morgen og mærkede hendes spark- hun sparker meget om morgenen, Milas har ikke tålmodigheden til at vente på de kommer, men siger hele tiden han savner babyen

IIhh, kan godt forstå du glæder dig - jeg er helt misundelig. Er blevet totalt babytosset og du laver jo bare de lækreste af slagsen Det må være vildt spændende for Milas og Filuca at gå i møde

Tina, jeg kan altså slet ikke se hvorfor du pludeslig skulle begynde at lave strækmærker denne 3. gang, det er du jo slet ikke disponeret for. Hvis du skulle have strækmærker, så havde du altså fået dem.

Mht vægttab eller ej, så er der sgu altid så maneg ammestuehistorier. Der er da ikke en skid forskel på at tabe sig 10 kg efter den 2., 3. eller 10. graviditet! Det er det samme kedelige regnestykke - spis færre kalorier end du forbrænder. Og det ved du jo hvordan du skal gribe an, du har gjort det på fornem vis før, endda når opgaven har været ret stor - og det gør du igen

Men det er sjovt, for jeg kan huske fra min graviditet at det er lige omkring her hvor du er nu, hvor kroppen er "rigtig" gravid at man begynder at interessere sig for det der med at få kroppen tilbage, kan man nu tabe sig, hvordan ser kroppen ud efter fødslen, strækmærker, man glæder sig til at få sin krop for sig selv igen osv. Men det får du Tina, du bliver lækkermås nr. 1 i det nordjyske, nu bare hot mama til 3!! Og der er bare ikke lang tid til

Jeg har jo desværre ikke amningen til at hjælpe mig med de sidste genstridige kg. Jeg kæmpede jo en brav kamp med det, men gav op allerede efter 4 uger. Så de 500 kcal i minus dagligt får jeg desværre ikke foræret  men til gengæld betyder det at jeg ikke ammer at jeg kan give den max gas med motionen. Jeg er i fulde omdrejninger opg det er jeg ganske tilfreds med allerede at være. Føler mig i god form, og det synes jeg da er tilfredsstillende her 10 uger efter fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.