Uge 29 (28+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Tina2

Bayze skriver:

Du ser simpelthen også bare ud til at stortrives i varmen. der er slet ikke noget oppustet og overhedet over dig, hvis du forstår

Jeg tog 17 kg på og havde tabt de 13 to uger efter fødslen. Og der ligger jeg så stadig (!!) Men det er de sidste 4 kg der er svære. hvis jeg skal ned på mit udgangspunkt skal der kæmpes hårdt, jeg gjorde altså også en indsats for at ligge der før jeg blev gravid. Næææh, de kg smutter ikke bare sådan af sig selv. Tror min krop har det bedst der hvor den er nu, og det kan jeg også godt leve med. Meeen, jeg ville nu gerne derned hvor jeg var og tror også nok jeg skal komme det. men det er mig ikke sindssygt magtpåliggende. jeg er mere glad for at jeg udover de der 4 kg overhovedet ikke kan se på mig selv at jeg har været gravid. Det hele ser ud som før. Det havde jeg altså ikek regnet med...

jeg tror heller ikke du kommer til at blive mere hærget af den 3 graviditet. Nu har din krop jo været "udvidet" to gange - ret så meget endda(), så den fleksibilitet har din krop jo allerede. Du bliver så slank og fin igen, det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om med din indstilling

Åhhh ja, sådan var det også da jeg havde født Filuca og tabt de 25 kg jeg tog på + 5 ekstra da hun var 4 mdr... Ku ikke se nogen forskel på kroppen..... Det kom først da jeg havde været gravid med Milas.....! Dog ikke sådan vildt meget, men selvom jeg kom ned på normalvægten igen efter de 31 kg, så synes jeg der kom lidt "dansehåndtag" og sår'n....

Men altså, jeg håber så inderligt jeg kan slippe for strækmærker også denne gang!!! Ved godt det ikke er verdens undergang at få dem, men har altså ingen haft de andre gange trods de sindssyge vægtøgninger, så jeg vil virkelig TUDE hvis jeg får denne gang!!!! Så X lige for jeg ingen får

Det er da superflot du kun mangler 4 kg, dem skal du nok få kylet af!!!  Ammer du stadig? Jeg plejer at ha' fantastisk hjælp til at tabe mig grundet amning, men det gik jo noget langsommere med at tabe mig sidst end første gang, så håber da virkelig ikke det skal være en kamp uden lige denne gang! Men mange siger jo "ja, vent du bare, 3. gang er den værste, der VIL blive nogle kg siddende" (sagde folk også 2. gang)!!!

Men ihhh, som jeg glæder mig til trunten kommer  Filuca lå inde hos mig til morgen og mærkede hendes spark- hun sparker meget om morgenen, Milas har ikke tålmodigheden til at vente på de kommer, men siger hele tiden han savner babyen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Tina2

MoarJ skriver:

Hold op en flot mave...

Tak for det :-)

Anmeld

4. juli 2010

Tina2

merichs skriver:

Ja det bliver da lidt spændende at se hvordan maven vokser denne gang så.

Ja, den er jo pænt stor allerede, og sidst lå min søn sådan liiiige over gennemsnittet til 3D scanning i uge 26 og trunten her lå også kun lige over her til 3D i uge 28...

Men min søn fik altså hevet en vægt til sig på 4800 g, så han voksede PÆNT meget i 30'er ugerne, så mon ikke det bliver det samme denne gang..... Vil i hvert fald måbe hvis jeg får en bebs under 4 kg, når de andre to har været så store :-)

Anmeld

4. juli 2010

CS

flotte mave

Anmeld

4. juli 2010

Maddox

Hvor er du bare smuk, som du står der i strandkanten, med din super flotte mavse..

Anmeld

4. juli 2010

Tina2

ChristinaS skriver:

flotte mave

Tak

Anmeld

4. juli 2010

Tina2

Solajma skriver:

Hvor er du bare smuk, som du står der i strandkanten, med din super flotte mavse..

Tak  Det luner at høre når man bare synes man er ved at være et ordentlig skrummel

Anmeld

4. juli 2010

merichs

Tina2 skriver:

Ja, den er jo pænt stor allerede, og sidst lå min søn sådan liiiige over gennemsnittet til 3D scanning i uge 26 og trunten her lå også kun lige over her til 3D i uge 28...

Men min søn fik altså hevet en vægt til sig på 4800 g, så han voksede PÆNT meget i 30'er ugerne, så mon ikke det bliver det samme denne gang..... Vil i hvert fald måbe hvis jeg får en bebs under 4 kg, når de andre to har været så store :-)

Hold da op, 4800 g  Det var da godt nok en vægt der vil noget

Anmeld

4. juli 2010

Tina2

merichs skriver:

Hold da op, 4800 g  Det var da godt nok en vægt der vil noget

Ja, min mave var også ENORM!

Her er billede af den 1½ time før han blev født.... 130 cm rundt ved navlen målte den.... Håber altså ikke den bli'r helt så stor denne gang!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2010

merichs

Tina2 skriver:

Ja, min mave var også ENORM!

Her er billede af den 1½ time før han blev født.... 130 cm rundt ved navlen målte den.... Håber altså ikke den bli'r helt så stor denne gang!

WOW! Den er stor! Sidder med store øjne og åben mund  Men synes den ser meget fin ud  Kan dog godt forstå du håber på en mindre mave denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.