Uge 29 (28+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.056 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

Tina2

Her er maven idag da vi var ved stranden....... )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Bayze

Jeg siger det igen - du er altså bare KANON flot Tina - uhh, jeg ville være stolt hvis det var min kone der stod og så sådan ud i strandkanten

(fatter ikke hvor de kilo sidder  udover altså på maven)

Anmeld

3. juli 2010

Tina2

Bayze skriver:

Jeg siger det igen - du er altså bare KANON flot Tina - uhh, jeg ville være stolt hvis det var min kone der stod og så sådan ud i strandkanten

(fatter ikke hvor de kilo sidder  udover altså på maven)

Taaaark:-) De sidder bagpå  Blir simpelthen så bred over ryggen- især nederst når jeg er gravid, og sådan en bred ryg der går i ét med en bred røv........ IKKE fedt!!!!!

Og mine lår er altså heller ikke gået fri + ansigtet....

Men det der gør jeg føler mig lidt bedre tilpas denne gang er nok at jeg ikke er hvid som et lagen, som jeg har været i de andre to som var vintergraviditeter.....

Men jeg glæder mig nu stadig til at få min normale figur og tøj str tilbage!! :-)

Anmeld

3. juli 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Taaaark:-) De sidder bagpå  Blir simpelthen så bred over ryggen- især nederst når jeg er gravid, og sådan en bred ryg der går i ét med en bred røv........ IKKE fedt!!!!!

Og mine lår er altså heller ikke gået fri + ansigtet....

Men det der gør jeg føler mig lidt bedre tilpas denne gang er nok at jeg ikke er hvid som et lagen, som jeg har været i de andre to som var vintergraviditeter.....

Men jeg glæder mig nu stadig til at få min normale figur og tøj str tilbage!! :-)

Det kan jeg godt forstå - sådan er det bare! Nu hvor jeg endelig er kommet om på den anden side, så ser jeg med vemod på alle jer smukke gravide. Sådan er det bare altid ikke, hvad man ikke har... Meeen jeg ER nu glad for at have fået min krop og bevægelighed tilbage og i denne tropevarme ønsker jeg faktisk ikke for nogen at være højgravid

men Tina, du får din krop tilbage, lige om lidt Der er saftsuseme ikke lang vej igen. Uhh, jeg glæder mig til du skal føde

Anmeld

3. juli 2010

Tina2

Bayze skriver:

Ja, selvom det kan virke som lidt lang tid, så er der jo egentlig ikke så længe igen.... Uhh, du kan da også tro jeg går amok i babytøj og babyting  I love it!!!  Nu er det jo sidste gang, så jeg nyder det ekstra meget

Men ja, jeg skal nok få min normale krop igen, så må vi se hvordan den ser ud efter 3. graviditet....  Er igang med at sætte til side på min "reparationskonto"

Har du tabt det hele? Du tog heller ikke så meget på, vel?

Er nu glad for varmen ikke generer mig denne gang... Har døjet med at ha det for varmt de andre gange, og det var jo om vinteren så gruede lidt for denne gang og at være højgravid midt sommer, men det er SKØNT!!! :-)

Anmeld

3. juli 2010

merichs

Tina2 skriver:

Her er maven idag da vi var ved stranden....... )

Sikke en fin rund mave

Anmeld

3. juli 2010

Tina2

merichs skriver:

Sikke en fin rund mave

Tak skal du ha:-) Sidst jeg var gravid begyndte den nærmest at "hænge" fra uge 34-35 fordi den var så kæmpestor! Så spændende om den gør det igen denne gang, selvom jeg tror nu ikke hun bliver ligeså stor som sin storebror.....

Anmeld

3. juli 2010

Mira0911

Hold op en flot mave... ;)

Anmeld

3. juli 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ja, selvom det kan virke som lidt lang tid, så er der jo egentlig ikke så længe igen.... Uhh, du kan da også tro jeg går amok i babytøj og babyting  I love it!!!  Nu er det jo sidste gang, så jeg nyder det ekstra meget

Men ja, jeg skal nok få min normale krop igen, så må vi se hvordan den ser ud efter 3. graviditet....  Er igang med at sætte til side på min "reparationskonto"

Har du tabt det hele? Du tog heller ikke så meget på, vel?

Er nu glad for varmen ikke generer mig denne gang... Har døjet med at ha det for varmt de andre gange, og det var jo om vinteren så gruede lidt for denne gang og at være højgravid midt sommer, men det er SKØNT!!! :-)

Du ser simpelthen også bare ud til at stortrives i varmen. der er slet ikke noget oppustet og overhedet over dig, hvis du forstår

Jeg tog 17 kg på og havde tabt de 13 to uger efter fødslen. Og der ligger jeg så stadig (!!) Men det er de sidste 4 kg der er svære. hvis jeg skal ned på mit udgangspunkt skal der kæmpes hårdt, jeg gjorde altså også en indsats for at ligge der før jeg blev gravid. Næææh, de kg smutter ikke bare sådan af sig selv. Tror min krop har det bedst der hvor den er nu, og det kan jeg også godt leve med. Meeen, jeg ville nu gerne derned hvor jeg var og tror også nok jeg skal komme det. men det er mig ikke sindssygt magtpåliggende. jeg er mere glad for at jeg udover de der 4 kg overhovedet ikke kan se på mig selv at jeg har været gravid. Det hele ser ud som før. Det havde jeg altså ikek regnet med...

jeg tror heller ikke du kommer til at blive mere hærget af den 3 graviditet. Nu har din krop jo været "udvidet" to gange - ret så meget endda(), så den fleksibilitet har din krop jo allerede. Du bliver så slank og fin igen, det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om med din indstilling

Anmeld

4. juli 2010

merichs

Tina2 skriver:

Tak skal du ha:-) Sidst jeg var gravid begyndte den nærmest at "hænge" fra uge 34-35 fordi den var så kæmpestor! Så spændende om den gør det igen denne gang, selvom jeg tror nu ikke hun bliver ligeså stor som sin storebror.....

Ja det bliver da lidt spændende at se hvordan maven vokser denne gang så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.