brugernavn.. hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

Mit første barn hedder Marco (vores vuffer) så deraf navnet. Hedder det rundt omkring på nettet, men da jeg først startede med det, var Marco optaget og derfor Marco2. Men kan dog også henføres til at det er nummer to vuffer vi har der hedder Marco.... Måske uorginalt, men vi har arvet den Marco vi har nu fra min mor da hun blev syg, så vi har ikke selv døbt ham. Men det er sgu bedre end hans "rigtige" navn som er Annibells July Love Affair 8(8(8( Det kan man sgu da ikke kalde en hanhund...

AG alias Marco2

hold kæft et sygt navn!!!! er det fordi han er fin race hund, og så skal de ha alle mulige familie navne med??

fiiissszzzzze

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Marco2

ka li ja skriver:
hold kæft et sygt navn!!!! er det fordi han er fin race hund, og så skal de ha alle mulige familie navne med??

Ahh fin og fin, men han har da stamtavle og det er der hans navn står. Men det er sgu bedre end hans mor som hedder Fascination Brown von der Hornhorts...8(8(8( LOLLL!!!

AG

Anmeld

24. juni 2008

ivfmarie

Marco2 skriver:

Men det er sgu bedre end hans mor som hedder Fascination Brown von der Hornhorts...8(8(8( LOLLL!!!

AG

Jamen hva er der sker med de navne så snart det er avlshunde..?
Min fatters hunds far hedder: Fiasko von Gebrüder Grimm 8(

Anmeld

24. juni 2008

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Marco2 skriver:

Men det er sgu bedre end hans mor som hedder Fascination Brown von der Hornhorts...8(8(8( LOLLL!!!

AG

HMMM hvad mon de vil sige til det... Fiaskoen af brødrerne Grimm... Tror ikke just det er titlen på et eventyr...

Betina

Anmeld

24. juni 2008

bette

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] mit er rent og skær held, der ligger mange år tilbage... jeg skulle finde et nickname til jubiichatten, og alt hvad jeg valgte var i forvejen taget :'( så blev jeg så arrig at jeg klappede hænderne i tastaturet...og utroligt nok ramte de loggi*dut...da så jeg sad og gloede på det...så blev jeg enig med mig selv om, at jeg ville blive træt af at lave det stjernetegn hver eneste gang...og så slettede jeg det, og siden har jeg været loggidut...slår man loggidut op, vil det der står så vidt mig bekendt kun om mig...for jeg har aldrig stødt på andre med det fjollede navn... lige nu er navnet så ude at flyde i det spil jeg spiller (WOW) fordi en eller anden idiot har stjålet min account der...men ellers er loggidut mig mig og mig. min mail, min comp, og her...ja alle vejne hedder jeg sådan. jeg har brugt navnet i hmmm, ca 8 år nu, så mon ikke det hænger ved?[/citat] haha fed måde at finde sit kaldenavn... man smadre bare klør fem i tasterturet.. og der er ens navn sørme.. hihi hehe fedt at få af vide hva grunden er til de sjove navne..

Anmeld

24. juni 2008

Siber

nårh ja bedre sent end aldrig!

Altså mit navn er en tastefejl (næsten som at hamre klør fem i tastaturet) jeg forsøgte også alt muligt men alt var optaget.
Jeg hed Gulstad den gang, også tænkte jeg at jeg skulle hedde silver, som sølv og guld du ved (selv om jeg hedder GUL Stad)

Men v og b er lige ved siden af hinande, så det blev til siber i stedet for silver

Knus Siber

Anmeld

24. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

Marco2 skriver:

AG

hold kæft nogle syge navne!!!!! hvem finder på det!!??

Anmeld

24. juni 2008

Nadi

Jeg hedder Nadia og bliver kald Nadi så tænkte hvorfor ikke... Et eller andet skal man jo kalde sig :)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.