brugernavn.. hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2008

Mor-jannie

ja mit navn siger jo sig selv:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Lise

Bare fordi! ;)

Anmeld

23. juni 2008

LouiseViola

Ja, jeg hedder Louise og Viola hedder Viola, så derfor LouiseViola8D

Anmeld

23. juni 2008

Plysbjørnen

Tja Betina1978 det giver sig selv, jeg hedder som end Betina og ja er født i 1978...
Tinatrold er også et levn fra jubii-chatten men hvorfor jeg valgte det, tja det kan jeg faktisk slet ikke forklare...

Betina1978

Anmeld

24. juni 2008

MrsMartens

Heder bare Martens alle andre steder, for det ...... nå ja...... hedder jeg....
Men det var taget, eller den ville ikke æde det!!
Så det blev til MrsMartens, for jeg er jo Fru Martens
8D

Anmeld

24. juni 2008

Juniors mor

Da jeg blev gravid var vi sikre på det var en dreng og kaldte "ham" derfor Junior mens "han" var i maven - derfor Juniors mor. Til MD scanning fik vi at vide at det helt klart var en pige og så stoppede vi med at sige Junior, da det ligesom lyder lidt drenget.....

Anmeld

24. juni 2008

Tut

TUT - jamen det er fordi min niece på nu 3½ år kalder mig tut.

Jeg har bare altid hedddet tante tut for hende (L)

Anmeld

24. juni 2008

Marco2

Mit første barn hedder Marco (vores vuffer) så deraf navnet. Hedder det rundt omkring på nettet, men da jeg først startede med det, var Marco optaget og derfor Marco2. Men kan dog også henføres til at det er nummer to vuffer vi har der hedder Marco.... Måske uorginalt, men vi har arvet den Marco vi har nu fra min mor da hun blev syg, så vi har ikke selv døbt ham. Men det er sgu bedre end hans "rigtige" navn som er Annibells July Love Affair 8(8(8( Det kan man sgu da ikke kalde en hanhund...

AG alias Marco2

Anmeld

24. juni 2008

ivfmarie

Jeg arbejder på en klinik hvor vi laver In Vitro Fertilisering (kunstig befrugtining) og så var det jo pålagt at kalde mig for IVF.

Ivf - der stadig syns at Loggi tager prisen for bedste "årsag" ;)

Anmeld

24. juni 2008

Mary

Marco2 skriver:

Mit første barn hedder Marco (vores vuffer) så deraf navnet. Hedder det rundt omkring på nettet, men da jeg først startede med det, var Marco optaget og derfor Marco2. Men kan dog også henføres til at det er nummer to vuffer vi har der hedder Marco.... Måske uorginalt, men vi har arvet den Marco vi har nu fra min mor da hun blev syg, så vi har ikke selv døbt ham. Men det er sgu bedre end hans "rigtige" navn som er Annibells July Love Affair 8(8(8( Det kan man sgu da ikke kalde en hanhund...

AG alias Marco2

Sikke et navn, hahahaha :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.