Alli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Jeg har også læst det med at det kunne give sivende afføring. Men ligefrem at have problemer med at holde sig, har jeg aldrig hørt.. Men det lyder dog ubehageligt..

Jeg har ikke prøvet det, men overvejede det på et tidspunkt. Derfor snakkede jeg med vores dejlige dame på apoteket samt min læge om bivirkninger (det har været på recept under et andet navn). Den er god nok med sivende afføring, men det kommer helt an på hvad du spiser. Hvis der bare er en anelse fedt i, vil det give afføring, for det er sådan pillen virker. Den "tvinger" dig til at spise sundt hvis du ikke vil skide i bukserne - for at sige det lige ud Men det virker. Jeg ville selv begynde på det, men det er vist ikke så smart når jeg jagter de to brømte streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Anonym trådstarter

bondepigen skriver:

Altså, det er helt rigtigt det med den fedtede afføring som kan være svær at holde inde, MEN det skulle KUN være hvis man spiser for fedtholdig mad... Det er bl.a. sådan den virker, så man lærer at spise fedtfattigt.

Det er i hvert fald, hvad min læge har fortalt om den og en anden slankepille, som jeg ikke kan huske hvad hedder... Jeg har ikke selv prøvet den, men havde tænkt lidt på det... Men kom frem til at det ikke er måden for mig, da jeg har lidt problemer med lukkemusklen efter fødsel... så er det nok bedst at lade være....

Problemer med lukkemusklen er nok ikke lige den bedste kombination med Alli så..

Men man må jo sige, at hvis det er som din læge siger det hænger sammen, at så er der jo mening med galskaben..

Anmeld

30. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men overvejede det på et tidspunkt. Derfor snakkede jeg med vores dejlige dame på apoteket samt min læge om bivirkninger (det har været på recept under et andet navn). Den er god nok med sivende afføring, men det kommer helt an på hvad du spiser. Hvis der bare er en anelse fedt i, vil det give afføring, for det er sådan pillen virker. Den "tvinger" dig til at spise sundt hvis du ikke vil skide i bukserne - for at sige det lige ud Men det virker. Jeg ville selv begynde på det, men det er vist ikke så smart når jeg jagter de to brømte streger

Så må pillerne jo også virke efter hensigten.. Helle for ikke at ski... i bukserne..

Anmeld

30. juni 2010

saxa

Anonym skriver:

har de haft vægttab på pillerne?

Ved det ikke helt.. Tror en af dem tabte nogle kilo, men de røg på igen kort tid efter.. Den anden stoppede lyn hurtigt pga. den sivende afførring, hun ikke kunne holde på.. Men tror du skal rådføre dig med din læge..  

Anmeld

30. juni 2010

saxa

bondepigen skriver:

Altså, det er helt rigtigt det med den fedtede afføring som kan være svær at holde inde, MEN det skulle KUN være hvis man spiser for fedtholdig mad... Det er bl.a. sådan den virker, så man lærer at spise fedtfattigt.

Det er i hvert fald, hvad min læge har fortalt om den og en anden slankepille, som jeg ikke kan huske hvad hedder... Jeg har ikke selv prøvet den, men havde tænkt lidt på det... Men kom frem til at det ikke er måden for mig, da jeg har lidt problemer med lukkemusklen efter fødsel... så er det nok bedst at lade være....

Ja så er det dælme også med at spise fedtfattigt.. Jeg skulle ihvertfald ikke nyde noget af at skide i bukserne i tide og utide..  Ved selvfølgelig heller ikke om de har spist usundt eller ej.. men det er da et rimeligt godt koncept med at adskille fedstoffet.. " spis sundt eller skid i bukserne" Mon ikke det får folk til at holde sig fra det usunde?!?

Ja problemer med lukkemusklen og Alli er nok ikke lige den bedste kombination som ano skriver

Anmeld

30. juni 2010

LISBETH:-)

Min mand har taget dem han skulle også rigtig rigtig meget på toilettet, og det lugtede virkelig virkelig grimt.

Han tabte et par kilo - ikke noget vildt, men tog det hele på igen da han stoppede med pillerne. Konklusionen er at det eneste der virker er at lave sin livsstil om (lettere sagt end gjort) min mand har nu været tl diætist og fået lagt en personlig kost plan, og det hjælper helt vildt. Tror han har tabt 14 kilo.

Og så skal han ikke sidde på toilettet hele tiden, og vi andre slipper for den grimme lugt :-)

Anmeld

30. juni 2010

Englebisse

Jeg har prøvet Alli pillen i en periode, og havde ikke problemer med sivende aff. osv. Jeg tabte mig, men ved ikke om det var pillen der hjalp eller det var fordi jeg spiste sundt og variende. Jeg stoppede med Alli pillen fordi jeg gik hen og blev gravid, men kunne godt finde på at tage dem igen når jeg har født.

Held og lykke med din beslutning

Anmeld

30. juni 2010

Na-Wi

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg søger erfaring med slankepillen Alli.. Gode som dårlige??

For at sige det lidt hårdt har jeg ikke brug for at få at vide at jeg bare skal tage mig sammen.. Og høre folks meninger om pillen, hvis de ikke selv har prøvet den osv...

Erfaringer søges...

Jeg har prøvet pillen og eftersom du SKAL spise ekstremt fedtfattigt og lige efter bogen så virkede den på mig Jeg spiste ikke noget der kunne fremprovokere grimt sagt tyndskid og andre dårlige ting Jeg tabte mig!

MEN så fortalte en bekendt mig at hendes datter også havde brugt dem og det havde resulteret i at efter hun stoppede med pillerne kunne hun ikke spise noget med fedt i uden hun blev dårlig og fik ekstremt dårlig mave .. Sådan har hun det stadig! Da jeg fik det afvide stoppede jeg med Alli igen..

Knus Nanna

Anmeld

30. juni 2010

SHERO

Jeg har fået Xenia (mener jeg den hed) som er den receptpligtige alli version, det er en del år siden nu. Men den er noget stærkere end alli. Men jeg tabte mig også, men som andre siger så skal man IKKE snige spise chokolade elller andet sukker/fedt holdigt, for så får man sgu straffen.... (som toiletrens næsten ikke kan klare ) Men hvis man er god til at fastholde en sund livsstil, så ville jeg sige go for it, den hjælper dig jo bare hurtigere på vej...

Skal lige siges, at jeg ikke havde problemer med at holde på noget. På trods af jeg fik den meget stærkere udgave, og som sagt kom til at snigespise chokolade hehe

Anmeld

1. juli 2010

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.