Alli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg søger erfaring med slankepillen Alli.. Gode som dårlige??

For at sige det lidt hårdt har jeg ikke brug for at få at vide at jeg bare skal tage mig sammen.. Og høre folks meninger om pillen, hvis de ikke selv har prøvet den osv...

Erfaringer søges...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

line melias mor

jeg tror jeg ville snakke med min læge. tror det virker forskelligt på folk

Anmeld

30. juni 2010

Dictes mor

Anonym skriver:

Hej piger..

For at sige det lidt hårdt har jeg ikke brug for at få at vide at jeg bare skal tage mig sammen.. Og høre folks meninger om pillen, hvis de ikke selv har prøvet den osv...

Erfaringer søges...

Jeg har ikke selv prøvet pillen, men har fået at vide, at det den gør, er at den sørger for at fedt ikke bliver optaget i kroppen, og det udskilles, hvilke betyder flydende fedt skal ud, og det kommer det kun en vej. Jeg har fået at vide, at man får problemer med at holde sig, fordi det der fedt nærmest løber ud af en, men jeg ved ikke om det er skrækhistorier eller om det har noget på sig.

Anmeld

30. juni 2010

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Jeg har ikke selv prøvet pillen, men har fået at vide, at det den gør, er at den sørger for at fedt ikke bliver optaget i kroppen, og det udskilles, hvilke betyder flydende fedt skal ud, og det kommer det kun en vej. Jeg har fået at vide, at man får problemer med at holde sig, fordi det der fedt nærmest løber ud af en, men jeg ved ikke om det er skrækhistorier eller om det har noget på sig.

Jeg har også læst det med at det kunne give sivende afføring. Men ligefrem at have problemer med at holde sig, har jeg aldrig hørt.. Men det lyder dog ubehageligt..

Anmeld

30. juni 2010

Anonym trådstarter

line melias mor skriver:

jeg tror jeg ville snakke med min læge. tror det virker forskelligt på folk

Hmm, hvad skulle jeg snakke med ham om? Det er jo et middel uden recept... Derfor mener jeg ikke det burde være nødvendig at gå omkring lægen..

Anmeld

30. juni 2010

Risen

Anonym skriver:

Hej piger..

Erfaringer søges...

Altså i reklamen for alli siger de noget med at man selv taber 2 kilo hjælper alli med 1 kilo.. .. Tænker at det da må være lige så nemt selv at smide det, hvis man allerede har smidt 2? .. Ville aldrig selv benytte mig af det.. 

Anmeld

30. juni 2010

Dictes mor

Anonym skriver:

Jeg har også læst det med at det kunne give sivende afføring. Men ligefrem at have problemer med at holde sig, har jeg aldrig hørt.. Men det lyder dog ubehageligt..

Jeg ved heller ikke om det er rigtigt.

Anmeld

30. juni 2010

saxa

Dictes mor skriver:

... men har fået at vide, at det den gør, er at den sørger for at fedt ikke bliver optaget i kroppen, og det udskilles, hvilke betyder flydende fedt skal ud, og det kommer det kun en vej. Jeg har fået at vide, at man får problemer med at holde sig, fordi det der fedt nærmest løber ud af en...

Lige præcis.. Kender et par stykker der har prøvet den.. Og det er nøjagtig hvad der sker.. Så det er ikke kun skrækhistorier.. Men om det er sådan med alle der tager den, ved jeg ikke..

Ville aldrig selv tage den..

Anmeld

30. juni 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Lige præcis.. Kender et par stykker der har prøvet den.. Og det er nøjagtig hvad der sker.. Så det er ikke kun skrækhistorier.. Men om det er sådan med alle der tager den, ved jeg ikke..

har de haft vægttab på pillerne?

Anmeld

30. juni 2010

Bondepigen

saxi skriver:

Altså, det er helt rigtigt det med den fedtede afføring som kan være svær at holde inde, MEN det skulle KUN være hvis man spiser for fedtholdig mad... Det er bl.a. sådan den virker, så man lærer at spise fedtfattigt.

Det er i hvert fald, hvad min læge har fortalt om den og en anden slankepille, som jeg ikke kan huske hvad hedder... Jeg har ikke selv prøvet den, men havde tænkt lidt på det... Men kom frem til at det ikke er måden for mig, da jeg har lidt problemer med lukkemusklen efter fødsel... så er det nok bedst at lade være....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.