Et billigt grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

vingummibamse

mor6473 skriver:

Det er skisme da synd for det barn der hedder der i børnehaven... De andre børn får da panik når pædagogerne kalder..

men okay, er pige barnet nu lavet under "panik" er der såsgu da ret morsomt

hehe... ja noget i den stil..

jeg ville heller aldrig døbe mit barn det... men hva pokker..

smag og behag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

frk Jensen

vingummibamse skriver:

hehe... ja noget i den stil..

jeg ville heller aldrig døbe mit barn det... men hva pokker..

smag og behag..

Det er nemli rigtigt.. Smag og behag..

jeg ville heller aldrig kalde min søn eller datter nogle af de navne..

De er lidt for specielle.. jeg er mere til de kedelige danske navne som Marcus( som min søn hedder) karl, emil, tobias osv..

Anmeld

30. juni 2010

Sees

Nej nej nej - Stakkels unger.
Men altså, jeg forstår jo heller ikke hvorfor navne som Tidsel, Kirke, Metallica og Niravana er blevet godkendt - Måske det bare er mig der ryster lidt på hovedet af det.

Jeg hørte i nyhederne for et godt stykke tid siden, at nogle forældre havde ansøgt om at få lov til at kalde deres barn Rhododendronbusk  .. Jeg kunne forstå hvis det bare var Rhododendron (ikke at jeg selv ville kalde mit barn det) men Rhododendronbusk - Der må jeg altså godt nok lige ryste på hovedet (igen!)

Anmeld

30. juni 2010

Anja.t

Jeg vil bare lige fortælle at navnet Panik er grønlandsk og betyder Datter/pige og udtales banik.

Dog kunne jeg ikke selv finde på at kalde mit barn det(hvis jeg havde en pige) når der findes så mange andre pæne navne.

Anmeld

30. juni 2010

L.J.L

MamaMis. skriver:

Nej nej nej - Stakkels unger.
Men altså, jeg forstår jo heller ikke hvorfor navne som Tidsel, Kirke, Metallica og Niravana er blevet godkendt - Måske det bare er mig der ryster lidt på hovedet af det.

Jeg hørte i nyhederne for et godt stykke tid siden, at nogle forældre havde ansøgt om at få lov til at kalde deres barn Rhododendronbusk  .. Jeg kunne forstå hvis det bare var Rhododendron (ikke at jeg selv ville kalde mit barn det) men Rhododendronbusk - Der må jeg altså godt nok lige ryste på hovedet (igen!)

ahahahahaha, edermame det sværeste navn for en 5 årig at skulle skrive på førstedagen i børnehaveklassen! LOL! Kan lige se for mig at moren kalder på sit barn "Rhododendronbuuuuskkkk...."

Anmeld

30. juni 2010

DK

linselouise skriver:

ahahahahaha, edermame det sværeste navn for en 5 årig at skulle skrive på førstedagen i børnehaveklassen! LOL! Kan lige se for mig at moren kalder på sit barn "Rhododendronbuuuuskkkk...."

Det blev heldigvis heller ikke godkendt!

Anmeld

30. juni 2010

oo

kunne man ikek forestille sig, at Badr blev udtalt med hårdt D? for så synes jeg egentlig det er meget fint...

Anmeld

30. juni 2010

kristinards

Nu blander jeg måske noget ind der ikk er helt i emnet, men hvad synes i om specielle navne generelt? 

Dem der ikke er så mange i Dk der hedder?

Og hvad synes i om engelske navne, der blir udtalt på dansk?

Håber i forstår spørgsmålet.

Anmeld

30. juni 2010

Valle81

linselouise skriver:

He he - den har jeg også hørt - men forstod det sådan at de hed Busk til efternan og så ville kalde pige for Rhododendron til fornavn så det blev til Rhododendron Busk:0) Nedern navn

Anmeld

30. juni 2010

4kløver

Soap skriver:

Kald mig bare sær men jeg syns Ozzy er et fedt navn 

Syndes da også det er fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.