Et billigt grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.004 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

MorTilGustav

Så lige en artikel om navngivning og kunne ikke lade være med at grine lidt af hvilke underlige navne der er åbenbart er folk der har ansøgt om at få (og har fået!) godtkendt....:

Nye navne:

I 2006 blev navneloven ændret, og der blev åbnet for, at flere fornavne kunne blive lovlige.

Siden er hele 6.500 nye fornavne kommet til, så der i dag er ca. 17.000 godkendte fornavne. Blandt de mere spektakulære nye navne er:

Drenge: Rollo, Ozzy, Sønnik, Haj, Elvis, Zeus og Lancelot
Piger: Badr, Oceane, Zøss, Charme, Eowyn, Rosine og Panik  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

frk Jensen

MorTilGustav skriver:

Så lige en artikel om navngivning og kunne ikke lade være med at grine lidt af hvilke underlige navne der er åbenbart er folk der har ansøgt om at få (og har fået!) godtkendt....:

Nye navne:

I 2006 blev navneloven ændret, og der blev åbnet for, at flere fornavne kunne blive lovlige.

Siden er hele 6.500 nye fornavne kommet til, så der i dag er ca. 17.000 godkendte fornavne. Blandt de mere spektakulære nye navne er:

Ha ha..hvis jeg engang får en pige skal hun da hedde PANIK! låååål

Anmeld

30. juni 2010

XXSS

Det er lige i overkanten med at alt skal være så specielt, jeg kan kun sige stakkels barn!

Anmeld

30. juni 2010

vingummibamse

mor6473 skriver:

Ha ha..hvis jeg engang får en pige skal hun da hedde PANIK! låååål

jeg går i klasse med en dame fra Grønland der hedder Panik... det har vi også grint en del af..

Anmeld

30. juni 2010

NoName

Øhhh - stakkels børn siger jeg...

Badr og Haj... nu må jeg.. Helt ærligt

tsk tsk tsk

Anmeld

30. juni 2010

L.J.L

Ej tænk sig at hedde Badr! Hvem har dog fundet på det?!

Jeg læste for nogle år siden en artikel om en mand og en dame der havde benyttet sig af at det var gratis at skifte både fornavn og efternavn. Kvinden hed nu Ølla Trompetbakke, og manden hed Skrammer Sølvguitar (Han ville helst have heddet Syntheziser, men det var ikke godkendt!)

Grimt, grimt, grimt!

Anmeld

30. juni 2010

MorTilGustav

Ja det er da synd for de børn.. De er desværre oplagte mobbe-ofre. Fatter ikke at man IKKE må hedde Lucifer (som jeg synes er rigtig pænt - trods den dårlige klang kristendommen har givet det) men de der navne er ok  Tror altså en lille Badr blir drillet mere end en Lucifer

Anmeld

30. juni 2010

frk Jensen

vingummibamse skriver:

jeg går i klasse med en dame fra Grønland der hedder Panik... det har vi også grint en del af..

Det er skisme da synd for det barn der hedder der i børnehaven... De andre børn får da panik når pædagogerne kalder..

men okay, er pige barnet nu lavet under "panik" er der såsgu da ret morsomt

Anmeld

30. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
MorTilGustav skriver:

Nye navne:

Åh nej, altså.. Stakkels, stakkels børn..

Forstår slet ikke, at forældrene kan få sig slev til at kalde deres børn sådan noget.. børnene har jo ikke ligefrem noget valg..

Anmeld

30. juni 2010

Soap

Kald mig bare sær men jeg syns Ozzy er et fedt navn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.