det er sgu da for skægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2008

Loggidut

aj bacon, det er en pukkel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Nadi

Ja det vil jeg nu altså også mene... Sad lige og tænkte på at det var forkert, men kunne ikke komme i tanke om hvad det hed! Men ja en pukkel, det er godt vi har dig Loggi :D

Anmeld

23. juni 2008

Plysbjørnen

Nu vil jeg lige blande mig... Den ting på vejen hedder et bump eller humpel begge dele kan bruge... Rugbrødet, ja det er altså bare en skive...

I hvert fald her hvor jeg bor...

Anmeld

23. juni 2008

Rasmine

Skive er da en by???

Anmeld

23. juni 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Skive er da en by???

Ja Skive er også en by... men man spiser alt også en skive rugbrød...

Anmeld

23. juni 2008

Rasmine

Det bare gas, trold!
:D

Anmeld

23. juni 2008

Tut

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] at man sidder her og ved hvordan folk ser ud på billeder, og når man så hører dem i virkeligheden, så skal det lige konnektes!! fx [rød]tut, hun er stjerne sjællænder at hører på, og det havde jeg overhovedet ikke forberedt mig på... hvorfor ved jeg egentlig ikke....[/rød] kan også huske jeg studsede over ivf og sloggis måde at tale jysk på da vi mødtes første gang.... nogen der har mødt mig som syntes jeg snakker anderledes end de havde forestillet sig?[/citat] Ja hvorfor var du egentlig ikke det søde???? Troede du at en som mig der er født og opvokset i hovedstaden, kom og talte fynsk??? :D :D :D Jeg følte min ene om HELT alene om at tale KBH'sk... Lise er skabs-københavner og har ik tilvendet sig helt endnu.... Rikke har allerede fået skade af at bo i Faxe ladeplads, så hun klinkger ik københavnsk mere... :D Men for satan da det er jo for grinern alligevel...

Anmeld

23. juni 2008

LouiseViola

Jep en humbel, er et groft skåret stykke rugbrød.
Og på vejen er der et bump.
Sådan er det ihvertfald her i Holbæk :)

Anmeld

23. juni 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] at man sidder her og ved hvordan folk ser ud på billeder, og når man så hører dem i virkeligheden, så skal det lige konnektes!! fx [rød]tut, hun er stjerne sjællænder at hører på, og det havde jeg overhovedet ikke forberedt mig på... hvorfor ved jeg egentlig ikke....[/rød] kan også huske jeg studsede over ivf og sloggis måde at tale jysk på da vi mødtes første gang.... nogen der har mødt mig som syntes jeg snakker anderledes end de havde forestillet sig?[/citat] Ja hvorfor var du egentlig ikke det søde???? Troede du at en som mig der er født og opvokset i hovedstaden, kom og talte fynsk??? :D :D :D Jeg følte min ene om HELT alene om at tale KBH'sk... Lise er skabs-københavner og har ik tilvendet sig helt endnu.... Rikke har allerede fået skade af at bo i Faxe ladeplads, så hun klinkger ik københavnsk mere... :D Men for satan da det er jo for grinern alligevel... [/citat] Hov, hov, jeg er indfødt kbh.ø´er, men det kunne man måske ikke høre mere, he, he....

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

haha aj det er ikke meget københavner i mig... det er nok kun måden jeg fører mig frem på;)
for sproget kan vel nærmest ikke blive mere jysk. and i´m proud of it(L)

jamen tut, du skulle i mit hovede, bare være sådan en der snakkede neutralt og meget, og så var den bare ikke længere. hahahahaha

men uanset sprog og udtalelser, så var i fantastiske hver og en(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.