puttecolle skriver:
først vil jeg lige sige tillykke med maven 
jeg syns du skal gøre klart over for den rigtigt far at hvis han krummer et hår på barnet så ved du ik hvad du gøre. men bare det at du gøre klart over for ham at du ikke vil finde dig i noget..
Faren til christiane som er mit første barn der står faren ukent selvom jeg ved hvem han er men han ønsker på ingen måde at have kontakt til hende hvilket er godt for min mand for så kan han adoptere hende..
jeg syns det er stort at ham du er sammen med tar sig så meget af både dig og maven, det er altid rart at have en at dele det med og især med en som så gerne vil det hvilket at det lyder som om, så nyd det 
min mand og jeg havde været sammen i 3mdr føre vi blev gift og det er det mest rigtigte jeg nogen sinde har gjort og den dag i dag har vi været gift i 1 år og jeg elsker ham bestemt ikke mindre af den grund, så om det er for tidligt at i er flyttet sammen NEJ det syns jeg bestemt ikke. bare du lytter til din krop og dit hjerte så kommer du rigtigt langt.... 
Håber du kan bruge det til noget det jeg skriver...
Nicole 27+2
du får lige et kram 
Tak for din lange henvendelse.
Det er dejligt at høre nogen som oplever lidt ala det samme som jeg selv sidder i. men hvordan er det med når man skriver faderen som ukendt?
Skal man ikke betale bøde for det og sådan?
kalder dit barn så din mand for far? og hvordan med adoption. er det noget der bare kan ske når det er ukendt far??
selv tillykke med maven i hvertfald og dejligt du gav dig tid til at skrive.
Du får lige et kram tilbage 
Anmeld