Et flittigt forsøg på hindeløsning ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Og min jordemoder rådede mig til at gå hjem og ha sex med min mand for at sætte fødslen igang

Lige præcis! Har nu heller aldrig hørt, at man fraråder sex sidst i graviditeten - TVÆRDIGMOD!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Lady Marion <3

Mathildesmor skriver:

Jeg forstår ikke man kan tage det så tungt - ku forstå din reaktion, hvis min mand og jeg havde været igang med strikkepinde, saks og sav - meeeen det er jo langt fra sådan det er gået til! Det er vel ikke værre end man har sex med sin partner, og han stikker et par fingre ind for at stimulere..

Der er vel forskel på at stikke et par fingre op og så ligefrem prøve at rive i noget ??  Normalt er man jo heller ikke øm deroppe efter sex med mindre noget er galt ..

Det er jo blot min mening , syntes det er helt vildt , baby kommer jo også når den er klar , der er vel en grund til den ikke er kommet ud endnu ..

Anmeld

29. juni 2010

Lady Marion <3

Anne85 skriver:

Og min jordemoder rådede mig til at gå hjem og ha sex med min mand for at sætte fødslen igang

Ja sex er da også en hel anden ting end direkte at stikke fingre derop og prøve at rive i noget .. Tror at hvis i ringede til en jordemoder så ville hun stærkt fraråde det ..

Anmeld

29. juni 2010

Muffi . skriver:

Ja sex er da også en hel anden ting end direkte at stikke fingre derop og prøve at rive i noget .. Tror at hvis i ringede til en jordemoder så ville hun stærkt fraråde det ..

Der er da overhovedet ingen forskel i, at stikke fingre op og "rive" i noget, fremfor at få fingre op for at stimulere en sexuelt.

Anmeld

29. juni 2010

Lady Marion <3

Mathildesmor skriver:

Der er da overhovedet ingen forskel i, at stikke fingre op og "rive" i noget, fremfor at få fingre op for at stimulere en sexuelt.

Ok så , jamen så fortsæt i da der hvor i slap ..

Ikke rart at være øm efter sex , det er ikke meningen normalt ,,,

Anmeld

29. juni 2010

Risen

Spændende spændende ! Giv opdatering hele tiden!  

Anmeld

29. juni 2010

msax

Mathildesmor skriver:

Så har manden og jeg dælme lige brugt en halv times tid på at løsne hinder - eller det der skulle forestille hindeløsning

Hihi - jeg krydser fingre for at I har ramt det rigtige og fødslen snart går igang så frederikke kan komme ud i den virkelige verden.

SMIL fra Mette 34+6

Anmeld

29. juni 2010

Muffi . skriver:

Ok så , jamen så fortsæt i da der hvor i slap ..

Ikke rart at være øm efter sex , det er ikke meningen normalt ,,,

Hvem har snakket om at være øm efter sex?!?

Anmeld

29. juni 2010

Lady Marion <3

Mathildesmor skriver:

Hvem har snakket om at være øm efter sex?!?

Undskyld mig der misforstod . Du skrev bare at du var rigtig øm dernede for tiden , så du måtte lægge dig i badekaret og bruge rindende vand i mens   Ville du have valgt at have sex på denne måde ?? Selvom det gjorde ondt ??

Det her er jo bare min mening og ikke et personligt angreb .. Jeg var bare målløs over at i tør gøre sådan noget ,,  Det er da noget en jordemoder  burde gøre.

Anmeld

29. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Muffi . skriver:

Undskyld mig der misforstod . Du skrev bare at du var rigtig øm dernede for tiden , så du måtte lægge dig i badekaret og bruge rindende vand i mens   Ville du have valgt at have sex på denne måde ?? Selvom det gjorde ondt ??

Det her er jo bare min mening og ikke et personligt angreb .. Jeg var bare målløs over at i tør gøre sådan noget ,,  Det er da noget en jordemoder  burde gøre.

jeg er helt enig. Jeg ville heller aldrig turde gøre det selv! Af den simple årsag jeg vælger at kalde: INFEKTION!

Når jm gør det bruger de, forhåbentlig (!!!!!), sterile handsker for ikke at komme til at stoppe nogen former for bakterier og lign. op.. Når man løsner hinderne er der jo så tæt på direkte adgang op til barnet og derfor stor risiko for infektioner - i modsætning til under sex, hvor intet kommer så langt op

Jeg har hørt om en del der har forsøgt sig med hindeløsning derhjemme, og langt de fleste gange endte det da heldigvis heller ikke med infektioner... De få gange hvor det ER gået galt er dog nok til at afholde mig fra den slags forsøg hjemme

Jeg håber der kommer skub i fødslen!!!

Knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.