Et flittigt forsøg på hindeløsning ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Haha, vi havde dog ikke strikkepinde med i gamet, men det føltes sgu snart lige sådan

Hvis jeg ikke går i fødsel i løbet af dagen eller natten, så tror jeg fandeme aldrig hun kommer ud!!

Synes bare ALLE føder lige nu - enten for tidligt, eller til tiden....men næ nej - Corinna skal vente til hun er 42+0!! Puha hvor er den tanke led

Jeg LOVER dig Corinna, at hvis du ikke snart kommer igang, skal jeg nok komme og gasse prinsessen ud! - Med eller uden strikkepinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Line&Liam skriver:

Jeg LOVER dig Corinna, at hvis du ikke snart kommer igang, skal jeg nok komme og gasse prinsessen ud! - Med eller uden strikkepinde

Huha, så har hun bare at få noget fart på!!!!

Anmeld

29. juni 2010

Anne85

Detaljer, detaljer... hvordan gjorde I?  Jeg prøvede at google det den anden dag... fandt en enkelt beskrivelse på min mave, men ved squ ik helt om jeg tør - ifølge den beskrivelse skal man jo HELT op og hive og rykke - tja, måske det ikke er værre end en vild sexleg - men jeg kan alligevel ik lade vær med at tænke hygiejne osv - og muligheden for at komme til at gøre noget forkert  Meeen er squ snart så træt af at være gravid så alt kunne overvejes...

Anmeld

29. juni 2010

Anne85 skriver:

Detaljer, detaljer... hvordan gjorde I?  Jeg prøvede at google det den anden dag... fandt en enkelt beskrivelse på min mave, men ved squ ik helt om jeg tør - ifølge den beskrivelse skal man jo HELT op og hive og rykke - tja, måske det ikke er værre end en vild sexleg - men jeg kan alligevel ik lade vær med at tænke hygiejne osv - og muligheden for at komme til at gøre noget forkert  Meeen er squ snart så træt af at være gravid så alt kunne overvejes...

Jeg fandten god beskrivelse på nettet - kan selvfølgelig ikke huske hvor. Nå, men der stod at man selv kunne prøve, ved at sætte det ene ben op på toiletbrættet, også forsøge at finde frem til en "syltetøjsklat" og en åbning man skulle hive/trække i.

Mine fingre var desværre ikke lange nok til at nå helt derop, så manden måtte hjælpe til. Det resulterede faktisk i, at jeg gik ud og lagde mig i brusekabinen på ryggen (jeg er meget øm dernede lige pt), så var nødt til at have noget rindende vand løbende imens. Nå men så gik manden ellers igang med at hive/trække og jeg skal komme efter dig..... Hahaha. Er glad for at ingen så os - for det må godt nok have været et ømt syn

Men nu må vi se tiden an - det ka' da være at vi er super heldige, og at han har fået revet op i et eller andet, som kan sætte fødslen igang! Håber sådan!!

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

Håber snart lille Frederikke vil komme ud til jer Corinna, så du ikke skal blive alt for utålmodig ( men det er du vel egentlig allerede )

Anmeld

29. juni 2010

Drømmer skriver:

Håber snart lille Frederikke vil komme ud til jer Corinna, så du ikke skal blive alt for utålmodig ( men det er du vel egentlig allerede )

Hahaha, ja skaden er sgu' sket

Håååber jeg dælme også.... Det værste er at man ikke ved hvor længe man skal gå og vente - og jeg vil ærligt indrømme, at jeg ville være ked af at blive sat igang på sygehuset. Vil meget gerne selv, at min krop går i fødsel af sig selv.

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

Mathildesmor skriver:

Hahaha, ja skaden er sgu' sket

Håååber jeg dælme også.... Det værste er at man ikke ved hvor længe man skal gå og vente - og jeg vil ærligt indrømme, at jeg ville være ked af at blive sat igang på sygehuset. Vil meget gerne selv, at min krop går i fødsel af sig selv.

Det kan jeg godt forstå. det er jo det mest naturligt Håber ikke du skal gå alt for længe.

Kunne godt forestille mig at uvisheden er slem.

Vi må håbe hun snart melder sin ankomst, så i ikke skal vente meget længere

Anmeld

29. juni 2010

Lady Marion <3

Jeg fatter altså¨heller ikke at i tør   Ville aldrig begynde at rode/pille i mit gravide underliv .. Vilde sex lege frarådes jo også sidst i graviditeten ..  Lad dog naturen gå sin gang tænker jeg , der må jo være en grund til at bebs bliver derinde ,, Syntes det er ok folk prøver at drikke hindbær blade the eller noget andet fjollet men direkte at begynde at rode rundt deroppe, det turde jeg ikke ..

Hilsen tanja som fødte begge sine drenge 10 dage over tid

Anmeld

29. juni 2010

Muffi . skriver:

Jeg fatter altså¨heller ikke at i tør   Ville aldrig begynde at rode/pille i mit gravide underliv .. Vilde sex lege frarådes jo også sidst i graviditeten ..  Lad dog naturen gå sin gang tænker jeg , der må jo være en grund til at bebs bliver derinde ,, Syntes det er ok folk prøver at drikke hindbær blade the eller noget andet fjollet men direkte at begynde at rode rundt deroppe, det turde jeg ikke ..

Hilsen tanja som fødte begge sine drenge 10 dage over tid

Jeg forstår ikke man kan tage det så tungt - ku forstå din reaktion, hvis min mand og jeg havde været igang med strikkepinde, saks og sav - meeeen det er jo langt fra sådan det er gået til! Det er vel ikke værre end man har sex med sin partner, og han stikker et par fingre ind for at stimulere..

Anmeld

29. juni 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

Jeg forstår ikke man kan tage det så tungt - ku forstå din reaktion, hvis min mand og jeg havde været igang med strikkepinde, saks og sav - meeeen det er jo langt fra sådan det er gået til! Det er vel ikke værre end man har sex med sin partner, og han stikker et par fingre ind for at stimulere..

Og min jordemoder rådede mig til at gå hjem og ha sex med min mand for at sætte fødslen igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.