Anne85 skriver:
Detaljer, detaljer... hvordan gjorde I?
Jeg prøvede at google det den anden dag... fandt en enkelt beskrivelse på min mave, men ved squ ik helt om jeg tør - ifølge den beskrivelse skal man jo HELT op og hive og rykke - tja, måske det ikke er værre end en vild sexleg - men jeg kan alligevel ik lade vær med at tænke hygiejne osv - og muligheden for at komme til at gøre noget forkert
Meeen er squ snart så træt af at være gravid så alt kunne overvejes...
Jeg fandten god beskrivelse på nettet - kan selvfølgelig ikke huske hvor. Nå, men der stod at man selv kunne prøve, ved at sætte det ene ben op på toiletbrættet, også forsøge at finde frem til en "syltetøjsklat" og en åbning man skulle hive/trække i.
Mine fingre var desværre ikke lange nok til at nå helt derop, så manden måtte hjælpe til. Det resulterede faktisk i, at jeg gik ud og lagde mig i brusekabinen på ryggen (jeg er meget øm dernede lige pt), så var nødt til at have noget rindende vand løbende imens. Nå men så gik manden ellers igang med at hive/trække og jeg skal komme efter dig..... Hahaha. Er glad for at ingen så os - for det må godt nok have været et ømt syn
Men nu må vi se tiden an - det ka' da være at vi er super heldige, og at han har fået revet op i et eller andet, som kan sætte fødslen igang! Håber sådan!!
Anmeld