Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har manden og jeg dælme lige brugt en halv times tid på at løsne hinder - eller det der skulle forestille hindeløsning Ingen af os var nemlig 100% sikre på hvordan og hvorledes, trods læsning af flere artikler. Men nu er der blevet 'rodet' godt og grundigt rundt, også må vi se om det evt. kan sætte fødslen igang!
Nå, ville bare lige dele min lille historie med jer
Kh Corinna 40+1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hihihi har den vildeste film for det indre øje af manden der roder med en strikkepind mens du ved hjælp af et spejl forsøger at guide rundt til hvad der MULIGVIS kunne være en hinde
Tak for mega grin hehe
Line&Liam skriver: Hihihi har den vildeste film for det indre øje af manden der roder med en strikkepind mens du ved hjælp af et spejl forsøger at guide rundt til hvad der MULIGVIS kunne være en hinde Tak for mega grin hehe
Haha hvor er du bare god..
Mig og kæresten sidder bare flade af grin hehe.. Tak fordi DU gav os et godt grin
LN_ mor skriver: Haha hvor er du bare god.. Mig og kæresten sidder bare flade af grin hehe.. Tak fordi DU gav os et godt grin
ALTID til tjeneste
Line&Liam skriver: ALTID til tjeneste
ville faktisk meget gerne have en mere speciffic forklaring/tegninger what ever hehe, af hvordan ialverden det kan gøres ??
mig og manden vil nemlig prøve af stille og roligt om det måske kan hjælpe mig lidt igang hehe smill,.
men alle steder jeg læser syntes jeg ik rigtigt jeg kan få en forklaring op rigtigt hvordan hehe
Hej!
Jeg tror at det er noget som du kan bede din jordemoder om hjælpe til! Jeg ville ikke selv begynde at rode med det. Bare lige min tanke...
Haha, vi havde dog ikke strikkepinde med i gamet, men det føltes sgu snart lige sådan
Hvis jeg ikke går i fødsel i løbet af dagen eller natten, så tror jeg fandeme aldrig hun kommer ud!!
Synes bare ALLE føder lige nu - enten for tidligt, eller til tiden....men næ nej - Corinna skal vente til hun er 42+0!! Puha hvor er den tanke led
Silkec skriver: Hej! Jeg tror at det er noget som du kan bede din jordemoder om hjælpe til! Jeg ville ikke selv begynde at rode med det. Bare lige min tanke...
Hvorfor vil du ikke selv begynde at "rode" med det? Det skader da ikke - det er jo ikke værre end at du har nogle vilde sexlege med din bedre halvdel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128