Maven 16+6.... Afstemning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

VIPpigen

Munder skriver:

Ihh, hvor fint.

Stort tillykke med en lille sund og rask pige

Mange tak... Ja, sund, rask, og virkelig ude på ballade derinde. Far sagde inden vi fik kønnet at vide at den lille allerede var i puberteten, fordi hun lå med krydset ben, og ikke ville vise os de ædle dele...  Så fortsætter hun sådan bliver hun en rigtig strigle... Men VORES DEJLIGE STRIGLE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

VIPpigen

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hvad har vi vundet....

Hjertelig tillykke med at der ligger en lille pige inde i den lune hule...

Majbritt

Tak tak... Ja, der var desværre ikke sat penge på spil, ellers havde vi hentet en stor pulje ved familie og venner

Anmeld

29. juni 2010

twinboys

VIPpigen skriver:

Tak tak... Ja, der var desværre ikke sat penge på spil, ellers havde vi hentet en stor pulje ved familie og venner

Smiler en stor is kan også gøre det her i sommervarmen... smiler

Anmeld

29. juni 2010

VIPpigen

twinboys skriver:

Smiler en stor is kan også gøre det her i sommervarmen... smiler

Åhhh is... Jaaa....

Anmeld

30. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Op...

Jubii så fik jeg ham overtalt.. hehe

så nu skal jeg bare ha ringet der ned og ha bestilt tid.. men vi er så blevet enig om at bllir det efter onsdag i næste uge kan det næsten være lige meget... hehe (mor her vil nok gerne strække den til torsdag hihi)

men uhh  lige arme, finger, ben og tæer... for at vi kan få en tid her en af de nermeste dage... jeg er BARE så nysgerig..

Anmeld

30. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

Jubii så fik jeg ham overtalt.. hehe

så nu skal jeg bare ha ringet der ned og ha bestilt tid.. men vi er så blevet enig om at bllir det efter onsdag i næste uge kan det næsten være lige meget... hehe (mor her vil nok gerne strække den til torsdag hihi)

men uhh  lige arme, finger, ben og tæer... for at vi kan få en tid her en af de nermeste dage... jeg er BARE så nysgerig..

Kanon... Jeg  alt der kan krydses... Uhh. Håber i får en tid snart

Anmeld

30. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Kanon... Jeg  alt der kan krydses... Uhh. Håber i får en tid snart

vi fik en tid i eftermiddag....

hehe så kl 15.45 i dag for vi at vide om der gemmer sig en lille dreng eller pige..

uhhh kan slet ikke vente med at se bebsen...

Anmeld

30. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

vi fik en tid i eftermiddag....

hehe så kl 15.45 i dag for vi at vide om der gemmer sig en lille dreng eller pige..

uhhh kan slet ikke vente med at se bebsen...

Åhh... Glæd dig, det er bare så vidunderligt... Glæder mig til at høre hvad det bliver...

Anmeld

30. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Åhh... Glæd dig, det er bare så vidunderligt... Glæder mig til at høre hvad det bliver...

hehe gør jeg godt nok også...

har også lige lagt en afstemning ind hehe...

Anmeld

30. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

VIPpigen skriver:

Det må jeg sige, det er ikke herinde jeg skal oddse mod jer, nu er svaret kommet... Det er en lille, meget livlig, og MEGET STÆDIG PIGE.....

I alt tiden lå vi med krydset ben, så lige der var vi ikke fotogene, men fik nogen kanone billeder med hjem på en cd, og en lille stak som hun skrev ud. Og så var hun ellers fotogen flere gange hvor hun "kiggede" ud. (man kunne se hvor begge øjne sad)

PIC 1: Hun ligger med krydset ben, men man kan lige se 2 hvide streger mellem ballerne, det er de ydre skamlæber...

PIC 2: Der kigger hun lige på os, ser lidt skræmmende ud faktisk

PIC 3: der har hun lavet pil for man kan se de ydre skamlæber, og de indre, det giver de 3 lyse streger

SÅ VORES DATTER...

Jaaaah, så fik jeg ret Tillykke med jeres lille datter!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.